202115.02

איך מעלים אתר וורדפרס לאוויר

רוצים להעלות אתר וורדפרס לאוויר ולא יודעים מאיפה להתחיל? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם כאן תמצאו את כל הפעולות שאתם צריכים לעשות לפי הסדר.

  • שלב ראשון הפניית הדומיין לשרת – אז קודם כל כדי להרים אתר בכלל צריך ששם הדומיין יהיה משויך לכתובת השרת בה תכילו את קבצי האתר, את החלק הזה אתם עושים בניהול של הרשם ממנו קניתם את הדומיין ומזינים בשדות המתאימים את כתובת השרת כמו שניתנה לכם במייל ההתחברות הראשונית שלכם אליו.
  • שלב שני הקמת התיקייה של הדומיין בשרת – לאחר שהפנתם את הדומיין יש להקים תיקיה בשרת לאתר שלכם ואת זה עושים על ידי הוספתו של שם הדומיין לניהול בשרת, למען הסדר דאגו שהתיקייה תהיה תחת תיקיית public_html ככה כל התיקיות שלכם ינוהולו מאותו אזור.
  • שלב שלישי הקמת מסד נתונים – האתר למעשה מורכב בשרת משני חלקים, החלק הראשון הוא תיקיית הקבצים שהקמנו בשלב השני שם יאוכסנו קבצי מדיה, תוספים וקבצים נוספים שקשורים לאתר, החלק השני הוא מסד הנתונים של האתר שם מאוחסנים הנתונים שלו ומתעדכנים באופן שוטף, הקימו בסיס נתונים בכל שלב יהיה הסבר מה בדיוק אתם אמורים לעשות, בעקרון זה לתת שם לבסיס הנתונים, ליוזר והענקת הרשאות מלאה וכמובן סיסמא.
  • שלב רביעי חיבור בין תיקיית האתר לבין בסיס הנתונים – השלב האחרון לפני שהאתר שלכם באוויר הוא סנכרון בין תיקיית הקבצים לבין מסד הנתונים, ברגע תקלידו את שם הדומיין שלכם בדפדפן יעלה עמוד שידרוש מכם חיבור למסד הנתונים, הכניסו את שם מסד הנתונים, את היוזר ואת הסיסמא שקבעתם במהלך הקמתו והאתר שלכם באוויר עכשיו מה שנשאר זה לעדכן שם לאתר, להתקין תבנית ולעצב אותו כמו שאתם רוצים.