201410.12

תוספים פופולאריים לוורדפרס

פלטפורמת הוורדפרס ניחנה בקהילה גדולה ופעילה מאד שתורמת להמשך הפיתוח וההתקדמות של הפלטפורמה בכל יום ויום, חלק בלתי נפרד מהתרומה הזו מגיעה בצורה של תוספים חדשים ויעילים אותם אפשר להוסיף למערכת הוורדפרס שלכם על ידי לחיצת כפתור פשוטה, תוספים אלו ממש כמו שמם מעניקים תוספת למערכת הוורדפרס שלכם שלא הייתה קיימת לפני כן בפשטות ובלי כל צורך בפיתוח והתעסקות עם קוד ( לעיתים נדירות יש פלאגינים שכן צריך קצת לשחק עם הקוד כדי להתאימם למערכת שלכם ).

אותם תוספים יעילים מעניקים מענה למגוון רחב של נושאים זה יכול להיות משהו פשוט כמו שדרוג של עורך התוכן שלכם ומצד שני יכול להיות גם תוסף מורכב שמשפר את זמני הטעינה, מפחית את הסקריפטים שמפריעים למנועי החיפוש ומחוק את הקאש של האתר שלכם.

ערכנו עבורכם רשימה קצרה של התוספים הכי פופולאריים למערכת הוורדפרס עם הסבר קצר על כל אחד ואחד מהם:

התוספים הפופולאריים לאתרי וורדפרס

  • yoastתוסף מאד פופולארי בעולם המסייע לכם לשפר את התוכן, הכותרות והתגים של כל עמוד ועמוד באתר בהתאם לדרישות מנועי החיפוש, בכל עמוד תמצאו גם פירוט מה עשיתם טוב, מה אפשר לשפר ומה לא טוב ואיך לתקן, כמו כן יש לתוסף אפשרויות רחבות לשלוט בכותרות האתר, בקבצים חשובים כמוtxt, htaccess וגם לנקות מעט את החלק העליון של האתר מקוד לא רצוי.
  • contact form 7אחד התוספים השימושיים ביותר לכל אתר, תוסף זה מייצר לכם תפסי צור קשר פונקציונאליים וקלים לשימוש דרכם יוכלו הגולשים באתר שלכם ליצור עמכם קשר, תוסף זה מעניק לכם אפשרויות רבות בניהול קל ופשוט למדי של טופס צור הקשר.
  • TinyMCE Advancedפלאגין שמוסיף לעורך בתוכן שלכם אפשרויות נוספות כגון לשחק עם גודל הפונטים, לשנות את סוג הפונט, להוסיף צבע ועוד….. שימושי מאד ונוח.
  • Broken Link Checkerפלאגין שבודק קישורים שבורים ולא עובדים באתר שלכם באופן אוטומטי, ניתן להגדיר אילו סוגים של עמודים אתם רוצים שהוא יבדוק, כל כמה זמן ואיך לקבל את ההתראה כאשר נמצא לינק שבור באתר שלכם.
  • Google XML Sitemapsפלאגין שיוצר מפת XML לאתר שלכם באופן אוטומטי ומעדכן אותה בכל פעם שמתווסף פוסט או עמוד חדש לאתר.
  • WooCommerce – excelling eCommerceפלאגין זה הוא תוסף חזק ויעיל מאד שהופך את אתר הוורדפרס שלכם לאתר מסחר בו ניתן למכור פריטים, מוצרים וכ"ו…
  • Akismetפלאגין שמשמש כמעין פילטר החוסם תגובות גולשים שמסומנות כספאם, התוסף עושה שימוש במידע רב שהצטבר על שרתי החברה המתחזקת של הפלאגין לחסימה יעילה ביותר של תגובות זבל. פלאגין חשוב בעת בניית אתר וורדפרס שיהיה פתוח לתגובות גולשים.

לעוד תוספים פופולאריים ויעילים היכנסו לעמוד התוספים המבוקשים של וורדפרס בכתובת: https://wordpress.org/plugins/browse/popular/

בעת בניית אתר הוורדפרס שלכם אנחנו בפוקס סייט מתאימים לכם את הפלאגינים הטובים ביותר בהתאם לצרכים שלכם, במידה וזמן מה לאחר שהאתר כבר פועל תרצו להוסיף פלאגינים נוספים אנחנו נציע לכם שירות התקנה והתאמה של פלאגינים.