ערכות עיצוב הן אחד מהיתרונות הגדולים ביותר כיום של פלטפורמת הוורדפרס, קהילת הוורדפרס מוציאה מידי יום ביומו ערכות עיצוב חדשות עם פיצ'רים מעוצבים ויעילים, עם פונקציונאליות שימושית, עם התאמה למובייל ולכתיבה מימין לשמאל, הערכות האלו מעניקות לכם את האפשרות לוותר על עבודה עם מעצב אישי ולהקטין את שעות העבודה של המתכנת על האתר ובכך למעשה לחסוך כסף רב.

בעמוד זה תמצאו את כל המידע שיש לדעת על ערכות עיצוב אלו ואף קישורים ( בסוף העמוד תמצאו את הקישורים ) לערכות עיצוב שמותאמות כבר לעברית ולטלפונים סלולריים.

מהי בכלל ערכת עיצוב?

ובכן ערכת עיצוב היא למעשה ערכה שמכילה בתוכה את כל הפיצ'רים, הפונקציות, האלמנטים וכמובן הצורה החיצונית של האתר שלכם, את אותה ערכה ניתן לטעון לתוך אתר הוורדפרס שלכם ולאחר מספר התאמות ושינויים אתם יכולים להתהדר באתר חדש.

בדרך כלל לכל ערכה ישנן מספר אפשרויות לחזות החיצונית שלה ויש לבחור את זו שהכי מתאימה לכם ולצרכים שלכם, את הבחירה של הערכה יש לבצע על ידי התחשבות בכמה דברים והם:

  1. האם הערכה תומכת בימין לשמאל – עברית נכתבת מימין לשמאל לכן יש צורך בערכה שתומכת גם בכך, רוב הערכות שתמצאו ברשת לא תומכות גם בשפות של ימין לשמאל והתאמה שלהם תעלה לכם בסביבות ה- 400 ש"ח ( עלות שבדרך כלל גבוה יותר מהערכה עצמה ), לכן חשוב לבחור ערכת עיצוב שכבר תומכת מראש בשפת העברית.
  2. האם הערכה תומכת בטלפונים סלולריים – כיום ישנה חשיבות גדולה מאד לאתר שמתאים לסלולר וזאת מכיוון כי התנועה שמגיעה מהסלולר רק הולכת וגודלת, רוב הערכות שמוצעות היום למכירה כבר תומכות בסלולר אבל עדיין ישנן כאלו שלא וחשוב מאד לא לבחור בהן גם הם מאד מוצאות חן בענייכם.
  3. האם היא מתאימה לתחום שאתם מכוונים אליו – ישנן הרבה מאד ערכות עיצוב שמכוונות ספציפית לתחום כזה או אחר וניתן להתאים ערכה בדיוק לסוג העסק או התחום שעליו אתם רוצים לבנות אתר וורדפרס, אך גם אם לא מצאתם משהו בתחום הספציפי שלכם ישנן הרבה ערכות כלליות שחלקן יתאימו מבחינת העיצוב והפונקציונאליות לתחום שלכם.
  4. האם אהבתם את העיצוב שלה – כמובן שמעבר לכל ראשית אתם צריכים לאהוב את העיצוב של הערכה ורק לאחר מכן לראות אם היא מתאימה לכל שאר הדרישות של האתר.
  5. האם היא מתאימה מבחינת SEOSEO הן ראשי תיבות של Search Engine Optimization ( אופטימיזציה למנועי החיפוש ) כלומר התאמה של קוד האתר, זמני הטעינה שלו וכ"ו… לדרישות של מנועי החיפוש כדי שבשלב מאוחר יותר כאשר תרצו לקדם את האתר שלכם בגוגל לא תצטרכו להשקיע שוב כסף בפיתוח כדי לשנות את הדברים שלא מתאימים באתר.
  6. האם היא מעניקה את כל התוספים שהיא מציגה או שיש צורך ברכישות נוספות – ערכות רבות מציגות לכם את האתר כמו שהוא יכול להיראות כאשר תוספים רבים שמותקנים עליו יצטרכו להירכש בנפרד לאחר מכן כדי שהאתר יוכל לתפקד ולהראות אותו הדבר, את כל זאת אפשר לברר עוד בטרם נרכשת הערכה כדי להימנע מהוצאות נוספות.

ערכות עיצוב לוורדפרס שתומכות בסלולר ובימין לשמאל

אנחנו בפוקס סייט ממליצים בדרך כלל לרכוש את ערכות העיצוב של וורדפרס דרך אתר שנקרא themeforest.net זהו אתר שדורש מהמוכרים שמעלים אליו את הערכות לעמוד בסטנדרטים די נוקשים ובכך אתם הרוכשים מקבלים מוצר טוב יותר עם שירות איכותי יותר, זהו הקישור לערכות עיצוב לוורדפרס שמתאימות לעברית ולטלפונים סלולריים:

http://themeforest.net/tags/responsive,rtl?_pjax=.js-faceted-search&category=wordpress