202115.02

האם וורדפרס מתאימה לאתרי אפיליאייט

תחום האפיליאייט כבש את העולם כבר ממזמן וכל ילד היום חולם על להקים רשת אתרים שמכילים באנרים, קישורים, קופונים ומנועי חיפוש שעליהם יקבלו עמלות ויצברו כספים בכל חודש, האם וורדפרס היא פלטפורמה מתאימה לאתרי אפיליאייט?

בכתבה זו נעסוק בשאלה האם פלטפורמת וורדפרס מתאימה לאתרי אפילאייט ואם כן אילו יתרונות יש לוורדפרס בתחום.

אתרי אפילאייט עם וורדפרס

אז קודם כל כן! וורדפרס מאד מתאימה לאתרי אפילאייט מכל הסוגים בין אם אלו אתרי איקומרס או אתרי מידע המכילים באנרים וקישורים, כל שצריך לעשות זה למצוא תבניות מתאימות לסוג האפילאייט שאתם מעוניינים.

מה עושה את וורדפרס כל כך מתאימה לאתרי אפיאילאייט? וובכן מלבד זה שוורדפרס היא פשוט פלטפורמה מעולה ויעילה לניהול תוכן ברשת היא גם מסוגלת להתאים את עצמה באמצעות בחירת תבניות ותוספים כמעט לכל סוג של פעילות ואפילאייט מן הסתם הוא תחום מאד מבוקש בעולם ככה שיש המון כלים להצלחה, רוצים דוגמאות?

בוקינג קום – אחד מתוכניות האפילאייט הגדולות ביותר שיש בתחום התיירות מציעה למשווקים להטמיע באתרי ההמלצות שלהם מנועי חיפוש למלונות, באנרים ליעדים ומלונות ספציפיים, לינקים ועוד אפשרויות מעולות להמרה… אבל כל אלו מגיעים בצורה של קוד קצר שיש להטמיע בHTML של האתר ומה קורה אם אינכם יודעים לערוך HTML או לגשת בכלל לקוד האתר? ובכן אם יש לכם וורדפרס אין זו בעיה! הורידו את התוסף של בוקינג הכניסו את הקוד בתוכו והוא יסדר לכם שורה קצרה של שורט קוד אותה תוכלו להוסיף בכל עמוד, ווידג'ט או בר ניווט באתר שלכם.