201823.01

עסק קטן – בניית וקידום אתר

בעבר ניהול של עסק קטן היה משימה סבוכה ביותר. כל בעל עסק קטן הכיר בכך כי השגת לקוחות חדשים היא משימה קשה ביותר. לעסקים קטנים לא היו המשאבים להוציא על פרסום העסק וכך הם היו צריכים לחיות רק מפרסום של פה לאוזן. עסק קטן לא היה יכול לפרסם את עצמו בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות והדבר הוביל לכך כי היו לו מעט לקוחות והוא התקיים בקושי רב. אך מציאות זו השתנתה עם כניסתו של האינטרנט לחיינו. כיום לא צריך לפרסם באמצעי הפרסום המיושנים הללו מכיוון שמספיק להיות באחד המקומות הראשונים בגוגל. אם אתם נמצאים במקומות הראשונים בגוגל הרי שאתם תחזיקו ביתרונות רבים ואתם תיהנו מזרם בלתי פוסק של לקוחות. ואין זה משנה כלל שאתם עסק קטן מה שחשוב זה המיקום שלכם בגוגל. על כן צריך כל כך הרבה להשקיע באתר אינטרנט איכותי שיספק לכם את המענה הטוב ביותר ויבטיח כי אתם תיהנו מלקוחות חדשים כל הזמן.

בניית אתר אינטרנט – חשיבות מכרעת לעסק קטן

אם כן הבנו את חשיבות אתר האינטרנט לעסק קטן ומכאן שישנה חשיבות מכרעת לבניית האתר. בניית אתר אינטרנט הינה בעלת חשיבות מכרעת לעסק קטן והיא יכולה להכריע את הגורל שלו והאם הוא ישרוד למשך זמן רב. כאשר אתם בונים אתר אינטרנט או משפצים אתר קיים אתם צריכים להתחשב בעקרונות הקידום האורגני. הקידום האורגני הוא זה שמבטיח האם האתר ישרוד ולמשך כמה זמן הוא ישגשג. ככל שתשקיעו יותר בקידום האורגני כך האתר שלכם יהיה במצב טוב יותר ואתם תיהנו ממנו יותר ומזרם בלתי פוסק של גולשים. במקום להשקיע באמצעי פרסום שלא עובדים ואיכותם מוטלת בספק השקיעו באתר האינטרנט של העסק שלכם וכך תגיעו ללקוחות רבים יותר.

הנגשת אתרים – גם עסק קטן מחויב בכך

לצד קידום אתר אינטרנט, עליכם לדאוג לדברים נוספים ובהם להנגשת האתר שלכם. המשמעות של הנגשת אתר היא לאפשר לכלל האוכלוסייה לבקר באתר שלכם ולגלוש בו בהנאה. ההנגשה מחויבת לפי חוק ועלינו להיות מודעים אליה בצורה הברורה ביותר. מי שלא ינגיש את האתר שלו צפוי לקנס של עד 75,000 ₪. קנס זה יכול להיות מכריע לעסק קטן ולהשפיע עליו לרעה ואף לגרום לו לסגור את העסק. לפי החוק החדש הנגשת אתר היא מחויבת המציאות בכול עסק ואנחנו צריכים לזכור זאת.