202125.04

בניית אתרי אינטרנט לעסקים

בעשר שנים האחרונות טכנולוגיית בניית האתרים התפתחה באופן חסר תקדים, נוצרו פלטפורמות רבות המציעות את שירותיהם בתחום ה WEB באופן מושלם וטוב כגון: וורדפרס, שופיפיי, וויקס, מג'נטו ועוד רבים אחרים.. סביב כל זאת התפתחה גם תעשייה גדולה ומשגשגת של חברות פיתוח המציעות שירותי בניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים כאחד אפשרות לבנות אתר מעוצב ופונקציונאלי לעסק במחיר אטרקטיבי שעד כה לא היה קל למצוא.

אם עד שנת 2020 בעלי עסקים קטנים עוד לא הבינו את משמעות בניית האתר לעסק אז אחרי 2020 ושנת הקורונה שעברה על כל העולם אין אחד שלא מבין את החשיבות של נוכחות העסק שלו באונליין.

יתרונות האתר לעסק

אם פתחתם עסק קטן עם תקציב מוגבל ואתם שואלים את עצמכם למה לי להשקיע עכשיו כמה אלפים באתר אינטרנט אז אתם צריכים להבין את היתרונות של בניית אתר לעסק והן:

  • נוכחות ברשת – היום כשלקוחות פוטנציאלים בודקים על עסק כלשהו הם מחפשים את השם שלו בגוגל ואם אתם לא קיימים זה מעלה בעיני רבים תהיות על האמינות והמקצועיות שלכם, נוכחות ברשת עבור עסקים היא כמעט בגדר חובה היום.
  • הגעה לקהלים ולקוחות חדשים כל הזמן – באמצעות אתר אינטרנט תוכלו להגיע לקהלים חדשים ורחבים יותר מאלו שאתם נגישים אליהם היום בקלות.
  • אפשרות למכור או לסגור עסקאות אונליין – באמצעות אתר אינטרנט תוכלו למכור מוצרים או לסגור עסקאות 24/7 גם שתישנו האתר ימשיך לעבוד ולהביא לכם פרנסה.