202209.03

לימודי הנדסאי תוכנה: כניסה לעולם הסייבר

אם אתם נמצאים בשלב בחיים שבו אתם מחפשים פרנסה טובה ומובטחת ושואפים לבנות קריירה יציבה, ואם תחומי ההנדסה השונים מדברים אליכם – יכול מאד להיות שהאפשרות של לימודי הנדסאי תוכנה זו אופציה מצוינת עבורכם. אנו רוצים להסביר בדיוק מה זה אומר ומהם תנאי הקבלה, מהו האופק הקרייריסטי לאחר מכן ואיך כל זה קשור לעולם הסייבר.

מסלול הלימודים

הנדסאי תוכנה הוא למעשה מסלול לימודים בסופו מקבלים תעודת הנדסאי המאפשרת השתלבות במגוון רחב של תחומי עיסוק שונים. הלימודים כוללים מקצועות כלליים נדרשים כמו מתמטיקה, אנגלית, אלגברה, מבנה וארגון המחשב ועוד ; וכן קורסים ייעודיים כמו שפות תכנות שונות, יישומים וחבילות, גרפיקה ממוחשבת ועוד.

איפה אפשר לעבוד?

מה שחשוב להבין שהיום אנחנו חיים בעולם טכנולוגי מתמיד ושוק ההייטק בישראל פשוט פורח. רבים חושבים שעל מנת להשתלב חייבים לסיים תארים מורכבים של תכנות ומדעי המחשב, אבל האמת שהידע המשמעותי של הנדסאי התוכנה הוא מבוקש ביותר. לאחר סיום הלימודים אפשר להשתלב בענף ההייטק כאשר הדרישה החמה ביותר כיום היא לעובדים במיזמי סייבר. מדובר בהחלט על קרש קפיצה רציני והבוגרים מצליחים להשתלב בהצלחה בתפקידים נחשקים במשק עם שכר גבוה.

למי זה מתאים?

אז באופן טבעי זה מתאים לחיילים משוחררים וצעירים בעלי זיקה טכנולוגית, אך גם למי שמחפש הסבת מקצוע בשלבים מאוחרים יותר בחיים. תנאי הקבלה הם פשוטים יחסית וכל מה שחשוב פחות או יותר זה עניין בתחום ורצון להשתלב בתחומי הסייבר וההייטק. כמובן שישנם עוד מקצועות הנדסאי מעניינים, אבל אם אתם מחפשים את הדרך המהירה והמקצועית ביותר להיכנס לעולם המחשבים וההייטק, אין ספק כי לימודי הנדסאי תוכנה זו אפשרות מצוינת עבורכם.