202002.11

מדריך קניית קישורים

כל עסק שרוצה לקדם את עצמו באינטרנט, חייב להיעזר בבניית קישורים. מדובר באסטרטגיית שיווק, שכוללת בניית מערך פרופיל קישורים. הרבה פעמים כשבעלי עסקים מנסים לגשת לנושא, הם מגלים שהוא מסובך, ולא כל כך נגיש עבור מי שלא מגיע מהתחום. במדריך הבא נעשה לכם סדר בראש – מהי קניית קישורים, למה מדובר בשלב שאין לדלג עליו, והכי חשוב – מה הערך שתוכלו לקבל מכך?

כשגוגל נותן מתנות – קחו אותם

מי מאיתנו לא מחפש בגוגל כמעט תמיד לפני שנרכוש שירות או מוצר כלשהו. גוגל טומן בחובו כוח אדיר, שניתן להשתמש בו אם רק נדע איך. הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שגוגל שמה את טובת הגולש בראש ובראשונה, ותמקם בדירוג גבוה אתרים שרלוונטיים אליו. גוגל יוצאת מנקודת הנחה, שאתר שאתרים רבים מקשרים אליו, הוא רלוונטי.

קידום עם ערך מוסף

כאשר אנחנו מקדמים אתרים, יש חשיבות רבה לערך שאנחנו מעניקים לגולש. תחילה, עלינו להגדיר מה הם העמודים "החזקים" של האתר שלנו. הכוונה כמובן לעמודים שנותנים ערך, מעניינים, ורלוונטיים. גולש שיכנס לעמוד מעניין, הוא בעל סיכוי רב יותר להשאיר פרטים. לעומת זאת, גולש שיכנס לעמוד, ויברח ממנו במהירות, יפגע בקידום של האתר. זה קורה בגלל שגוגל קולט שמדובר בעמוד חסר ערך, ובכך מוריד את הציון שלנו.

איך זה נראה בפועל?

קיימים מספר סוגי קישורים, שוודאי נתקלתם בהם – תמונה שניתן להקליק עליה, קישור שמופיע בכתובת URL, או מילה עם קו תחתון, ששולחת אותנו היישר לעמוד המקושר. סוגי הקישורים משתנים מאתר לאתר, ומקדם האתרים ידע להמליץ לכם באיזה קישור כדאי להשתמש.

למה אתם חייבים להיעזר בקניית קישורים עבור העסק שלכם?

  • הערך של האתר בעיני הגולש יעלה, כאשר הוא יכול למצוא שם תשובות לכל השאלות שלו, לצד מאמרים רלוונטיים ומקצועיים
  • הגברת את הטראפיק ואת הזרימה הטבעית של לקוחות לאתר בזכות הדירוג הגבוה של האתר.
  • הגברת לתנועה במגוון פלטפורמות, כמו פייסבוק, וטוויטר.

לא רק הכמות, אלא האיכות

גוגל קבע, שגם אם תוציאו אלפי קישורים, לא בטוח שזה יעזור לכם. גוגל שמה בראשו בראשונה את טובת המשתמש, כדי לאפשר לו את החוויה הטובה ביותר. לכן, גוגל מתעדפת את איכות התוכן, וחוזק האתרים שמפנים. למשל, אם קיבלתם הפנייה מאתר חזק ופופולרי, הדירוג שלכם עולה.

קישור שיזכר לנצח

מהרגע שיצרנו קישור, הוא אוטומטית נכנס למאגר המידע של גוגל. במידה ויוקש חיפוש בגוגל שהעמוד שיהיה רלוונטי, העמוד שקישרנו יקפוץ.

אז למה שלא נשתול המון קישורים בכל אתר?

האלגוריתם של גוגל הוא מתוחכם, ואי אפשר להערים עליו בקלות. אמנם קניית קישורים נשמעת פשוטה במבט ראשון, אבל יש להיעזר באנשי מקצוע על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. לחצו כאן לפרטים נוספים – https://bestlinks.co.il/