202008.09

שירות בניית קישורים לאתרים

בתוך כל מאמצי הקידום שלכם בגוגל, ייתכן ששכחתם את אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותכם. העניין הוא שלא מדובר בכלי שאפשר לוותר עליו, במיוחד אם המתחרים שלכם דואגים להשתמש בו בצורה נכונה. לכלי הזה קוראים קישורים נכנסים ואם יש משהו שאתם רוצים לעשות כבר עכשיו הוא למצוא גורם מקצועי שמספק שירות בניית קישורים לאתרים. מה זה בדיוק השירות הזה ואיך זה מסייע לכם בקידום האתר בגוגל? על כך בשורות הבאות.

מה זה קישורים נכנסים ואיך זה קשור לגוגל?

ובכן, קישור נכנס הוא קישור שמופיע באתר אחר ומפנה אל האתר שלכם. כך למשל, כאשר אתם מוסיפים לפרופיל האישי שלכם בפייסבוק את כתובת האתר שלכם, יש לכם לינק שמפנה מהאתר של פייסבוק אל האתר שלכם וזהו קישור נכנס. קישורים כאלה אתם יכולים ליצור גם מאינדקסים עסקיים כמו דפי זהב, מטוקבקטים, מפורומים וכדומה. יחד עם זאת, קישורים אלה הם חסרי חשיבות עבור גוגל, פשוט מכיוון שכל אחד יכול להוסיף אותם בכל כמות שירצה. מבחינת גוגל, החשיבות של קישורים נכנסים נמצאת במשמעות שלהם: קישור נכנס הוא בעצם המלצה של האתר המפנה על האתר אליו הוא מפנה וככל שיש לכם יותר המלצות מיותר אתרים וככל שהאתרים האלה יותר נחשבים, גוגל מניחה שהאתר שלכם הוא חשוב יותר ולכן מקדמת אותו בדפי תוצאות החיפוש.

אז איך יוצרים קישורים נכנסים אפקטיביים לגוגל?

ובכן, במסגרת שירות רכישת כתבות לאתרים אתם חייבים לקבל שני ערכים חשובים. פעם אחת, אתם צריכים לקבל כמות נאה של קישורים נכנסים מאתרים נחשבים ופעם שנייה, אתם חייבים שהפעילות הזאת תיראה כמה שיותר טבעית ואותנטית ולא תחשוף אתכם בפני גוגל. גוגל מאוד לא רוצה שתוסיפו לעצמכם קישורים בצורה מלאכותית, שכן קישורים כאלה אינם משקפים המלצות אותנטיות עליכם. אם גוגל תגלה את פעילותכם זו היא עלולה להעניש אתכם על ידי דחיקת האתר שלכם לדפי התוצאות האחוריים. על כן, במסגרת שירות בניית קישורים לאתרים, צריך לבנות פרופיל קישורים שכולל בתוכו את כל הפרטים הטקטיים הנדרשים לרבות רשימת האתרים בהם נפרסם קישורים שיפנו אל האתר שלכם, מינון ותדירות הוספת הקישורים, הדפים באתר שלכם אליהם יפנו הקישורים, האנקורים (הטקסט הכחול) שבהם יוטמעו הקישורים וכן הלאה.

במרבית המקרים, שירות זה נשען על פרסום של כתבות תוכן באתרי תוכן וחדשות ובתוך כל כתבה, "שתילה" של קישור המפנה לאתר שלכם. כאמור פעילות זו צריכה להתבצע בשום שכל, בזהירות ותוך שמירה על מראית עין של אותנטיות, במיוחד לאור העובדה שיש לכם אפשרות לפרסם כתבה גם בעלות של 80 שקלים בלבד. אם תקפצו על המציאה ותפרסמו המון קישורים מאתרים זולים, זה יכול לעלות לכם ביוקר. אך אם תעשו את זה בצורה מקצועית ובליווי גורם מקצועי, תוכלו להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל.