202115.02

כל הסיבות למה לבחור בוורדפרס

בימים מודרניים אלו היצע האתרים מבוססי מערכות תוכן מובנות הוא גדול ורחב, תוכלו למצוא את פלטפורמות המג'נטו, שופיפי, וויקס ועוד אחרים וטובים אך מעל כולם עדיין מובילה בפער די גדול מערכת ניהול התוכן של וורדפרס, פלטפורמה מעולה שמאפשרת נוחות בניהול האתר לצד יתרונות רבים אחרים.

בכתבה זו ריכזנו עבורכם מספר סיבות למה כדאי לכם לבחור בוורדפרס על פני שאר מערכות ניהול התוכן ופלטפורמות האתרים.

  • כי מבחינת נוחות אין עוררין היא הכי נוחה שיש – אם יש לכם ניסיון קצת עם מערכות ניהול תוכן אחרות 90% שאת הוורדפרס תאהבו יותר ,הממשק קל להבנה ולתפעול ובמשך השנים זה רק הולך ומשתפר במיוחד בימים אלו שיש אלמנטור שבעזרתו תוכלו גם לעצב ולתכנן את העמודים שלכם.
  • כי אתם עצמאיים – בניגוד לפלטפורמות אחרות וורדפרס ניתנת להורדה ולהתקנה על כל שרת לינוקס, אין הגבלות מיוחדות מצד וורדפרס ואתם די עצמאיים לעשות מה שעולה ברוחכם עם האתר שלכם.
  • כי היא כל כך נפוצה שיש מבחר עצום של תוספים – אחד היתרונות הגדולים ביותר זה שהיא מכילה מאגר עצום של תוספים כשרבים מהם חינמיים וחלקם בתשלום.
  • כי היא כל כך נפוצה שיש כל כך הרבה מידע על כל שאלה – עוד יתרון מאד גדול זה שכמעט על כל בעיה או שאלה שתתקלו בה תמצאו מענה ברשת זאת בזכות כך שהיא מערכת כל כך פופולארית.
  • כי היא מתעדכנת באופן תמידי – וורדפרס מוציאה גרסאות חדשות בתדירות גבוה יחסית ותמיד שומרת על התעדכנות וחדשנות.