201914.01

אלמנטור HTML בוורדפרס – על מה כל הרעש?

אחד הפלאגינים הטובים והמוצלחים, מאלה שמקלים על החיים שלנו בתור בוני אתרים ויוצרי תבניות אינטרנטיות במערכת התוכן הפופולארית וורדפרס הוא האלמנטור. למעשה, מדובר בתוספת ייחודית המאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לבנות ולעצב עמודים, דפי נחיתה, עמודי צור קשר וכל עמוד אחר בצורה מהירה וקלה במיוחד. השימוש באלמנטור הופך את הגלישה באתר עבור הגולשים לחווייתית, נעימה, דינמית ואינטואטיבית.

איפה האלמנטור יכול לעזור לנו?

עם חושבים על זה לרגע עד הסוף, ממש כמו שהעולם האינטרנטי והדיגיטלי משתנה כמעט כל יום ומוסיפים אליו דברים חדשים, ככה גם העסק שלנו מאוד דינמי ומשתנה בין אם זה כתגובה למתחרים, כרצון לשפר שירותים או מוצרים שאנו משווקים ולכן השימוש באלמנטור בתוך תוסף בתהליך התחזוקה של האתר שלנו מאפשרת לנו לשנות את הדפים בתוך האתר בצורה מהירה, קלה ופשוטה.

הרי אחת לכמה זמן אנו יוצאים עם מבצע, שירות חדש, קמפיין שיווקי, סדנא, הרצאה, מזמנים את הלקוחות שלנו למפגש או כנס כזה או אחר וזה בדיוק המקומות שהאלמנטור נכנס לתמונה.

התוסף עוזר לנו להביא את הערכים והחזון העסקי שלנו לידי ביטוי בתוך מערכת התוכן של וורדפרס תוך שליטה מוחלטת על כל מה שיש בתוך העמוד שלנו. אחד היתרונות הבולטים של האלמנטור הוא שאפשר להוריד אותו דרך ממשק קוד פתוח, ללא תשלום וללמוד איך להשתמש בו דרך סרטונים הנמצאים ביוטיוב או ברשת למשל.

אז מהם היתרונות הבולטים בוורדפרס?

  1. האלמנטור מאפשר לנו לשלוט באורך וברוחב של העמוד
  2. עריכה בזמן אמת
  3. מגוון של אפשרויות עיצוב גמישות כמו פונטים, גוונים, ריווח, רקעים
  4. התאמה מלאה לכל סוגי המסכים
  5. התאמה מלאה לפלאגינים מסוגים שונים