201411.12

וורדפרס מושלמת לקידום אתרים

וורדפרס היא פלטפורמה שמתאימה מאד לקידום אתרים, אחד הבסיסים המרכזיים והחשובים ביותר בקידום האתר קשור לאופן בו הוא בנוי, האם הקוד נקי, האם זמני הטעינה קצרים וכ"ו… מערכת וורדפרס לא רק שמגיעה בצורה הכי נקייה ומתאימה לקידום מבין כל הפלטפורמות הקיימות כיום בשוק אלא גם מאפשרת לכם כלים לאחר מכן שיסייעו לכם להשיג תוצאות טובות יותר במנועי החיפוש.

וורדפרס מול שאר פלטפורמות בניית האתרים

בימים אלו קיימות בשוק פלטפורמות רבות לבניית אתרים כגון: ג'ומלה, דרופל, וויקס ועוד… אך אף לא אחת מהפלטפורמות האלו מסוגלות להתמודד בכלל עם היתרונות העצומים שיש לוורדפרס עליהן בהתאמה למנועי החיפוש והעובדות מדברות בעד עצמן בעוד שוורדפרס נמצאת בנסיקה אדירה כבר כמה שנים ברציפות כל שאר הפלטפורמות מראות במקרה הטוב ירידה מתונה.

עדכונים וגרסאות חדשות שמשאירים אתכם בהתאמה מלאה למנועי החיפוש

קהילת הוורדפרס היא קהילה גדולה שמאד מעורבת במאמצי השיפור והעדכון של פלטפורמת הוורדפרס ביחס לטכנולוגיה המשתנה וביחס להתפתחויות השונות בעולם האינטרנט כאשר ההתפתחויות המעניינות ביותר מגיעות בדרך כלל ממנוע החיפוש של גוגל שאחת לכמה זמן משנה ומשפר את הפרמטרים שהוא בודק באתרים בכדי להביא תוצאות טובות ואיכותיות יותר לגולשים שלו.

קהילת הוורדפרס עוקבת כמו שאר העולם אחרי הדרישות המשתנות והעדכניות של מנוע החיפוש הפופולארי ומידי פעם מבצעים שינויים נדרשים בקוד האתר או בפיצ'רים שמתווספים לו כדי להישאר תמיד הפלטפורמה המובילה בתחום. את השינויים האלו תוכלו לקבל בצורה של עדכון שיופיע לכם בלוח הבקרה ויתריע על גרסה חדשה שמוכנה להורדה.

תוספים שיסיעו לכם לקדם את האתר שלכם

לוורדפרס קיימים אין ספור פלאגינים שמסייעים לכם בניהול האתר והוספות מיוחדות אליו וגם בתחום של קידום האתרים ניתן למצוא כמה פלאגינים שממש מסייעים לשיפור הקידום של האתר בגוגל כגון:

  • Yoastפלאגין פנטסטי שמסייע לכם בהתאמת האתר לדרישות של מנועי החיפוש, התוסף הנחמד והפופולארי הזה יושב בכל עמוד או פוסט ומתריע על כמות מילים נמוכה מידי, על צפיפות ביטויי מפתח פחותה, על כך שחסרות כותרות H1, H2, על כותרת עמוד ארוכה מידי, על כך שמילות המפתח העיקריות חסרות מהכותרת ומהתיאור של העמוד ועוד….. כמו כן התוסף גם מאפשר להוסיף מפת XML , לנקות את הקוד שיושב ב- header, לשלוט בקבצי כמו txt ו htaccess וכ"ו…. בקיצור ולעניין פלאגין מומלץ וכדאי לכל בעל אתר. אנחנו בפוקס סייט מוסיפים את הפלאגין אין הזה לאחר כל סיום בנייה של אתר וורדפרס.

W3 Total Cache – פלאגין מצוין שמסייע לאתר הוורדפרס שלכם לשפר זמני טעינה על ידי צמצום ומחיקה של סקריפטים לא שימושיים בקוד, כמו כן ניתן בקלות למחוק קאש באמצעות הפלאגין ולהפוך אותו נגיש וידידותי יותר לדפדפנים.