202110.10

כל מה שבעלי עסקים צריכים לדעת על בניית אתר לעסק

אז כבר יש לכם דף עסקי בפייסבוק ואולי אפילו פתחתם פרופיל עסקי באינסטגרם, יכול מאד להיות שאתם מרגישים שמה שחסר עכשיו זה את הדבר האישי הזה שהוא לגמרי שלכם – אתר אינטרנט מקצועי של העסק שלכם. ואכן, על אף שחשוב להשקיע ברשתות החברתיות, אין תחליף לאתר אינטרנט מקצועי לעסקים. אם בניית אתרים היא השלב הבא שלכם, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

טווחי מחירים

שלא כמו מוצרים אחרים, טווח המחירים של בניית אתרים הוא רחב ביותר ואפשר למצוא אנשים שיעשו זאת עבורינו בכמה מאות שקלים ועסקים שיצאו לנו אתר בעשרות אלפי שקלים. לא תמיד יש צורך לבחור בשירות היקר ביותר, אבל חשוב לדעת שמחירים זולים באופן מובחן לרוב מעידים על חוסר מקצועיות ואיכות ירודה.

בדקו את מערכת הניהול

כשמציעים לבנות עבורכם אתר עליכם לזכור שבהמשך אתם אלו שתצטרכו לתחזק אותו. על כן חשוב לברר אילו מערכות ניהול מציעים לכם והאם הן נוחות לשימוש ולבדוק האם מדובר על קוד פתוח או סגור. כמו כן שווה בהחלט לבדוק את האופציה של ניהול אתר חיצוני באופן שוטף, במיוחד אם אין לכם זמן ופניות לעשות זאת בעצמכם.

השקיעו בחנות אינטרנטית
אם אתם צריכים לבנות אתר שיהווה פלטפורמת מכירה אונליין, אל תתפשרו על אתר בינוני. חנות באינטרנט צריכה להיות נוחה ונגישה ובעלת מערכת תשלומים מאובטחת ופשוטה לשימוש.

קידום אורגני
לפני שאתם עושים את הבחירה ומחליטים מי יבנה לכם את האתר, חשוב לברר על אפשרויות הקידום האורגני בגוגל קודם לכן. אתר בנוי כהלכה הוא כזה שיהיה ניתן לקדם בצורה טובה כך שתופיעו במיקום טוב בתוצאות החיפוש וזה חשוב מאד לצורך תנועה של גולשים לאתר. בהצלחה!