הדומיין הוא השם של האתר שלכם ובכדי שהוא יהיה פנוי אך ורק עבורכם צריך לרכוש אותו דרך חברת רישום שמות מתחם הפועלת בהסמכתו של איגוד האינטרנט הישראלי, את הדומיין אתם למעשה משכירים ולא באמת רוכשים זאת מכיוון כי אחת לשנה, שנתיים ( תלוי בכם ) אתם צריכים לשלם עליו שוב ולחדש את הבלעדיות עליו לתקופה נוספת, במידה ולא תעשו כך הדומיין שלכם יהיה זמין גם עבור אחרים.

חידוש הדומיין בזמן הוא עניין רגיש שיש להשים עליו גדש ולא להמתין איתו עד לרגע האחרון מכיוון כי אתר שהדומיין שלו פג תוקפו יורד אוטומטית מהאוויר ודף שגיאה יופיע לכל גולש שיחפש אתכם באינטרנט.

שירות רכישה של דומיינים

רכישת הדומיין עבור רבים מלקוחותינו היא מטלה מעצבנת שאין להם כל מושג בה ולכן אנו פעמים רבות מבצעים זאת עבורם, כדי ששם הבעלים של הדומיין יהיה על שמם אנחנו פותחים חשבון חדש מול חברת הרשם עם השם המלא של העסק או שמו הפרטי של הלקוח ולמעשה מבצעים עבורו את רכישת הדומיין כחלק מהשירות שלנו, זה כמובן חוסך מהלקוח את הכאב ראש שבפרטים הקטנים שקשורים ברכישת הדומיין.

שירות חידוש של דומיינים על ידי חברת סייט פוקס

במידה ורכשתם את שירות ניהול האתרים שלנו אז הרי שחידוש הדומיין של האתר שלכם כלול בחבילה שעליה אתם כבר משלמים באופן חודשי, אך במידה ואתם לא מנויים לשירות זה תוכלו בכל זאת להשכיר את שירותינו בחידוש הדומיין שלכם אחת לתקופה, משמע אנחנו אלו שנצטרך להיות ערניים לתקופת החידוש בכל פעם ולבצע עבורכם את הפעולה עצמה מול הרשם.

בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מאי חידוש דומיין

  • האתר ירד מהאוויר – ביום בו יפוג התוקף של הדומיין שלכם האתר באופן אוטומטי ירד מהאוויר וכל גולש שיגיע אליו ויחפש אתכם באינטרנט יגיע לדף שגיאה שמבשר על כך שהאתר לא זמין.
  • התרסקות בתוצאות החיפוש – במידה ולא תשימו לב גם לכך שהאתר לא באוויר אז הרי שלאחר יום או מספר ימים גוגל יחל להעיף את המיקומים שלכם מתוצאות החיפוש מכיוון והוא מבחין כי האתר לא בשימוש ולא רוצה לשלוח אליו סתם גולשים.
  • רכישה של דומיין על ידי גורם זר – במקרה בו לא תשימו לב שהאתר זמן רב לא באוויר ושהדומיין לא חודש אתם עלולים לאבד את זכות הראשונים על חידוש הדומיין והוא עלול להירכש עלי די גורם זר שמעוניין בדומיין עם ותק או מתחרה שלכם שישמח להשים לכם רגל.