201424.12

התחברות לממשק הניהול שלכם

ובכן זהו השלב הראשון במדריך למשתמש החדש במערכת הניהול של אתר הוורדפרס ובכדי להתחיל יש עלינו ראשית להתחבר למערכת כדי שלאחר מכן נוכל גם לנהל את האתר, ההתחברות הראשונית לאתר מצריכה מכם שם משתמש וסיסמא ולאחר מכן כל פעם שתרצו לערוך מחדש משהו כל שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ על כפתור.

לצפייה בסרטון ההדרכה גללו עם העכבר לתחתית העמוד!

כניסה ראשונית לממשק הניהול

אז בכדי שנוכל להתחיל ולעבוד עם מערכת הניהול של וורדפרס ראשית עלינו להתחבר אליה וכך זה נעשה:תיבת התחברות לוורדפרס

  1. רשמו את שם האתר שלכם בשורת הכתובות למעלה בדפדפן לדוגמא: sitefox.co.il
  2. הוסיפו לסיומת של האתר את פקודת ההתחברות שהיא wp-admin בצעו את זה לפי הדוגמא הבאה: foxsite.co.il/wp-admin שימו לב שבין הסיומת של הכתובת לבין הפקודה יש קו נטוי ( סלאש ), לאחר שהקלדתם את פקודה זו בשלמותה לחצו על מקש האנטר במקלדת.
  3. בשלב זה אם רשמתם את הכתובת ואת הפקודה כמו שצריך אתם צריכים לראות את תיבת ההתחברות אל ממשק הניהול האחורי של האתר שלכם ( שימו לב לתמונה שנמצאת כאן בצד ) בתיבה זו אתם צריכים להכניס את שם המשתמש שלכם ואת הסיסמא ואז ללחוץ על כפתור ההתחברות.
  4. כעת אתם נמצאים כבר בממשק הניהול שלכם והסברים על תפעולו תוכלו למצוא בשלב השני של המדריך שלנו שהוא שלב ההיכרות עם ממשק הניהול והפונקציות שקיימות בו.

איפוס סיסמא לממשק הניהול של הוורדפרס

במידה ושכחתם את הסיסמא שלכם לממשק הניהול אל תיבהלו קיימות שתי דרכים לאפס את הסיסמא כאשר אחת מהן היא פשוטה ובשליטתכם בעוד השנייה מצריכה התערבות של בעל מקצוע.

  1. איפוס סיסמא דרך המייל – הדרך הפשוטה והקלה לאיפוס הסיסמא היא פשוט לחיצה על הקישור "שחזור סיסמא" שבתחתית תיבת ההתחברות, לאחר שלחצתם על לינק זה תאלצו להכניס שם משתמש או מייל ( המייל שמצוין בהגדרות של האתר ) ומייל עם לינק לאיפוס סיסמא בדרך אליכם.
  2. איפוס סיסמא דרך php my adminפעמים רבות המייל שרשום בהגדרות של האתר לא באמת תואם את המייל הנוכחי שאתם עובדים איתו ( חברות הבנייה שמו את המייל שלהם בזמן הבנייה ) ואז גם אם תלחצו אלף פעמים על איפוס הסיסמא לא תקבלו אף מייל לאיפוס, אם דבר שכזה קרה גם לכם ישנן שתי ברירות כאשר הראשונה היא לנסות ולתפוס את המתכנת או החברה שבנתה לכם את האתר ולבדוק עם המייל עם פרטי האיפוס הגיע אליהם, אם כן תבקשו את הלינק יחד עם שינוי המייל המוגדר באתר למייל שלכם. האפשרות השנייה היא להעסיק מתכנת לכמה דקות של עבודה בכדי שיכנס לבסיס המידע של האתר דרך ממשק הcpanel וישנה את הסיסמא שלו, אל תבצעו זאת בשום פנים ואופן לבד אם אינכם בטוחים במה שאתם עושים!!!!