201419.12

הוספת תמונה לפוסט או עמוד בוורדפרס

הוספת תמונה לתוכן של פוסט או עמוד באתר וורדפרס היא עניין פשוט וקל לעריכה, במדריך זה נעבור אתכם על השלבים להזנת התמונה במקום הספציפי שאתם רוצים בתוכן ואף לערוך את שם וכותרת התמונה.

הוספה של תמונה לפוסט או עמוד באתר וורדפרס

בכדי לשלב תמונה באזור מסוים בתוכן עמדו עליו עם העכבר והקליקו כדי שהסמן יהיה בדיוק במקום, לאחר מכן לחצו על כפתור הוספת מדיה שנמצא למעלה בעורך, המסך שיפתח מולכם ייתן לכם לקבוע האם אתם רוצים להעלות תמונה מהמחשב או להשתמש כבר באחת מהתמונות שנמצאות בגלריה של האתר ( תמונות שהועלו כבר בעבר ).

במידה ובחרתם בהעלאה של תמונה חדשה מהמחשב יהיה עליכם ללחוץ על הכפתור האמצעי שבמסך בחירת קבצים, לאחר הלחיצה על כפתור זה יפתח לכם חלון קטן שבעצם מקשר אתכם למחשב שלכם, בחרו את התיקייה בה נמצאת התמונה שאתם רוצים ואז העלו אותה.

לאחר שהעלתם תמונה היא תגיע לעמוד עריכה ראשוני, בעמוד זה תוכלו לקבוע את תיאור התמונה ( ALT) את היישור שלה כלפי שמאל, ימין או מרכז והאם היא תכיל קישור או לא, בשלב זה רשמו בשדות של הכותרת והתיאור את שם התמונה שלכם ואת התיאור המתומצת שלה, בשדה היישור בחרו מהתפריט שנפתח מולכם לאיזה צד את רוצים שהתמונה תיכנס, לצדו השמאלי של המסך, למרכזו או לימינו, כעת לחצו על כפתור להכניס לתוכן ומיד תופנו בחזרה לעריכת העמוד כאשר התמונה כבר נמצאת בו.

בשלב זה עדיין תוכלו לערוך את התמונה בקלות במידה ומשהו לא מוצא חן בעיניכם על ידי הקלקה על התמונה עצמה ובחירה בעריכתה, כמו כן ניתן להקטין או להגדיל את התמונה על ידי העכבר בקלות באמצעות גרירת המסגרת שלה כלפי חוץ או פנים, ניתן גם להזיז את התמונה ממקומה על ידי גרירתה עם העכבר.