201423.12

הגדרות ראשונות לאתר שלכם

אחרי שהעלתם אתר וורדפרס לאוויר ישנן כמה הגדרות שכדאי וחשוב לעשות, אם את אתר הוורדפרס שלכם בנתה חברה לבניית אתרים סביר מאד להניח שאת ההגדרות האלו היא כבר עשתה בשבילכם אבל שווה בכל זאת לבדוק מכיוון ולא כל החברות עושות זאת, אנחנו בפוקס סייט משתדלים לספק את האתרים שאנו בונים כבר אחרי כל ההתאמות וההגדרות שנעשות על ידינו בסיום הבנייה של האתר.

מספר הגדרות ראשוניות לאתר וורדפרס

ובכן את כל הפעולות הבאות שנביא בפניכם ניתן לבצע תחת כפתור ההגדרות שבממשק הניהול שלכם.כפתור הגדרות


  1. שם האתר והתיאור שלו – תחת כפתור הגדרות/ כללי תמצאו את האפשרות להכניס או לשנות את שם האתר שלשם האתר והתיאור שלוכם ואת התיאור הקצר שלו שנמצא בראש העמוד איפה שהלוגו יושב בדרך כלל. את ביצוע פעולה זו תעשו בחלק העליון של העמוד אליו תגיעו תחת: שם האתר , תיאור האתר. לסיום לחצו שמור שינויים.

    1. קביעה של כתובת ידידותית – כשבונים אתר חשוב מאד לבנות אותו בחשיבה שביום מן הימים תרצו להשקיע ולקדם אותו במנועי החיפוש השונים כשהבולט בניהם הוא כמובן גוגל, בכדי לעשות זאת יש לבנות אתר מותאם לדרישות הבסיסיות שלהם כאשר אחד הפרמזהה פוסטמטרים הן כתובות ידידותיות, כלומר כתובות שמציגות למעשה את שם הפוסט או שם העמוד. בכדי לבצע פעולה זו בוורדפרס עליכם לגשת להגדרות תחת לשונית "מבנה קישורים" ואז לסמן את האפשרות של "מזהה הפוסט" לסיום יש ללחוץ כפתור שמירת שינויים.
    2. התקנה של תוסף יוסט – התקנה של תוסף היוסט תהיה מועילה לאתר שלכם בכמה מובנים שהם:
      • שיפור הנראות של האתר בפני מנועי החיפוש
      • מפת XML שימושית וטובהכפתור תוספים
      • אפשרות לעריכה יעילה וטובה יותר לכותרת העמוד והתיאור שלו בפני מנועי החיפוש.

כדי להוסיף את היוסט לחצו על כפתור התוספים, בעמוד שיפתח לכם בחרו בכפתור "תוסף חדש" לאחר שתלחצו על כפתור זה תעברו לעמוד בו תוכלו לבחור במגוון התוספים שלמערכת הוורדפרס יש להציע לכם, כדי לבחור ביוסט גשו לשורת החיפוש בצדו השמאלי של העמוד ורשמו באנגלית yoast התוצאה שתופיע לכם תהיה WordPress SEO בחרו בהתקנה של התוסף ואז הפעילו אותו.

    1. הורדה של אפשרות הדיונים ( מתאים לחלק מהאתרים ) – חלק גדול מבעלי האתרים הנבנים בוורדפרס לא מעוניינים שתהיה אפשרות של תגובותדיונים גולשים בעמודים או הפוסטים שהם יפרסמו, בכדי לפתור בעיה זו גשו לכפתור הדיון תחת הגדרות והוריד את הסימון מהאפשרות "אפשרו לקוראים להגיב לפוסטים חדשים" לאחר מכן לחצו על כפתור "שמור שינויים".
    1. הזנה של כתובת דואר עדכנית – תחת הגדרות /כללי תוכלו להזין את כתובת המייל שלכם, אפשרות זו חשובה מכיוון כי אם בעתיד תשכחו את הסיסמא של האתר ותרצו לאפס אותה, תוכלו לעשות זאת בקלות על מייל באתרידי המייל שלכם.