201805.07

חמשת הפלאגינים הכי נפוצים לוורדפרס בשנת 2018

קיימים למעלה מ-40,000 תוספים שמתאימים למערכת התוכן וורדפרס.  אם גם אתם נוטים ללכת לאיבוד בכל מה שקשור לבחירת פלאגינים לאתר הוורדפרס שלכם, הנה חמישה פלאגינים שבאמת שווה לכם להכיר.

  1. WPForms Lite – אחד הדברים הכי חשובים באתרי תדמית שהמטרה שלהם להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים הוא לאפשר דרך נוחה וקלה ליצירת קשר. בדיוק בשביל זה נוצרה הגרסה החדשה של WPForms. בעצם מדובר בטופס שמאפשר לגולשים ליצור קשר בצורה קלה ופשוטה בלי להסתבך.
  2. SUCURI – פלאגין שבעצם עוזר לנו להגן על האתר שלנו מכל מיני תוכנות וירוסים והתקפות שיכולות לצוץ ומונע פריצות והאטות של האתר עצמו.
  3. יוסט SEO – כל אחד יודע שאתר וורדפרס בלי קידום במנוע החיפוש לא שווה יותר מדי. אז נכון, ברור שכל אחד מאיתנו עושה המון כדי שהאתר שלו יהיו מקודם בגוגל בצורה מקצועית בין אם בעזרת מקדם ובין אם בעצמו, אך כן כדאי בנוסף לזה להתקין את התוסף יוסט SEO שבעצם עוזר לנו לייעל את תהליך הקידום ולהתאים את הקידום למנוע החיפוש.
  4. WP Smush Pro – תמונות הן חובה בכל אתר, אבל כל אחד יודע שהן גם מעמיסות על האתר שלנו ויכולות להכביד עליו ולהאט אותו. התוסף הזה הנקרא WP Smush Pro עוזר לנו לכווץ את התמונות ובכך להאיץ את תהליך הטעינה באתר שלנו.
  5. WOOCommerce – אם יש לך חנות מסחר ברשת האינטרנט הפלאגין הזה יעזור לך לטפל בכל התשלומים, להכניס נתוני מלאי ולנהל אותם בצורה חכמה ובקיצור מדובר בתוסף שמקל על החיים ומאפשר מעקב אופטימלי בכל מה שקשור לתשלומים באתר.