כתיבת תוכן לאתרים הוא שירות שאנו בפוקס סייט בניית אתרי וורדפרס מעניקים ללקוחותינו בתשלום צנוע למאמר ( עלות המאמר תלויה בכמות המילים שנכתבות ) כאשר לכל סוג של מקצוע ותחום יש לנו כותבים המתמחים בנושא הספציפי וכותבים או משכתבים ( תלוי בבקשת הלקוח ) מאמרים ברמה גבוה.

כיום לתוכן ישנה משמעות גבוה מאד בעולם האינטרנט וככל שהתוכן יהיה איכותי ובכמות נכבדת האתר שלכם יקבל דרגת ציון גבוה יותר מגוגל שתסייע לו להתקדם על ביטויים רבים במנוע החיפוש ולהביא גולשים חדשים לאתר, התוכן חייב להיות בעל ערך מוסף לגולש ( כדי שהגולש ישהה זמן רב יותר באתר ) הוא חייב להכיל ואריאציות שונות לביטוי המרכזי, להכיל את הביטוי המרכזי עליו המאמר באחוז צפיפות נכון ( גבוה מידי גוגל יעניש אתכם ופחות מידי הוא לא ידע לזהות כי העמוד מכוון לביטוי הספציפי ) ועוד….

כתיבת תוכן על ידי צוות הכותבים של פוקס סייט – יתרונות

  • מאמרים איכותיים עם ערך מוסף לגולש – כמו שכבר ציינו קודם לכן כתיבת המאמרים אצלנו מתבצעת על ידי כותבים רבים שעובדים עמנו, לכל כותב תחומי התמחות שלו כך שהמאמר שנכתב עבורכם יהיה ברמה גבוה ויכיל את כל המידע המקצועי שצריך להציג בסוג זה של מקצוע או תחום.
  • מאמרים שנכתבו עם דגשי SEOכתיבת המאמרים מתבצעת תחת פיקוחנו המתמיד ולאחר שהעברנו הוראות מאד ספציפיות לכותבים בנושא של התאמת המאמרים לדגשי SEO כגון: כמות מילים של 350 מינימום, מאמר מופרד לפסקאות וביניהן כותרות משנה ( שנוכל אחר כך להפוך לH2 ), צפיפות ביטוי המפתח ברמה הרצויה, ואריאציות שונות לביטוי המפתח המרכזי, הכנסה של שם המותג בכל מאמר ופרטי התקשרות ( טוב לחזק את המותג ), תוכן מקורי ברמה של 100%!!! ועוד…
  • מאמרים שעברו בדיקת כפילות – הרבה מאד פעמים מבקש הלקוח שכתוב של מאמרים שנכתבו באתרי המתחרים שלו, הגבול בין שכתוב להעתקה הוא גבול דק מאד וכשעוברים אותו בעל האתר עלול לקבל תביעה על הפרת זכויות יוצרים והעתקה של תוכן מבעלי האתר המתחרה וגם ענישה על תוכן משוכפל מגוגל. בעת שכתוב יש לוודא כי המאמר הוא 100% מקורי והשכתוב עבר בצורה נקייה שלא מזכירה את מאמר המתחרה אלא רק שאבה ממנו את המידע הרלוונטי, אצלנו בפוקס סייט אנו בודקים כל מאמר ומאמר שנכתב על ידי כותבי התכנים שלנו בכלי מיוחד לבדיקת תכנים משוכפלים בטרם אנחנו מעבירים את המאמר אל הלקוח, הבדיקה חייבת להכיל 100% תקינות כדי שמבחינתנו המאמר יהיה תקין.

במידה ואתם בעלי אתר וכתיבת התוכן היא מעמסה מיותרת עבורכם צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת לכתיבת מאמרים איכותיים בתחום שלכם: