בעת בניית אתר וורדפרס או כל אתר אחר יש לתכנן אותו כך שיתאים לביטויי המפתח שלו, ביטויי המפתח הם אותם ביטויים דרכם גולשים מגיעים לאתר לאחר הקלדתם במנועי החיפוש, בכדי להיות מקודמים ובכלל להתחרות על ביטויים אלו יש לשלב אותם נכון באתר מקושרים מהמקומות הנכונים והבולטים ביותר באתר.

ה- א,ב של כל קידום אורגני הוא תכנון נכון של מילות המפתח שלך באתר ובכדי שתוכלו לעשות כך אתם צריכים לבצע מחקר מילים מעמיק ואז לחלק אותם לפי הרלוונטיות שלהם לתחום, לפי מספר החיפושים שלהם בכל חודש ועל פי סדר כרונולוגי, מבולבלים? נסביר בהמשך.

פוקס סייט מעניקה שירות של חקר מילות מפתח מעמיק

אצלנו בפוקס סייט בניית אתרי וורדפרס תוכלו לקבל שירות מקצועי של חקר מילות מפתח מעמיק, שיציג בפניכם בסוף את כל מילות המפתח הקשורות לתחום שלכם לפי הרלוונטיות שלהם, לפי ערך החיפושים החודשיים שלהם ולפי הסדר הכרונולוגי כך שישר עם סיום בניית האתר תוכלו להציב את הביטויים הכי חשובים במקומות הבולטים ואת השאר בתפריטים צדדיים.

מה זה בכלל חקר מילות מפתח?

ובכן מילים וביטויים הם מקור התנועה המרכזי שלכם לאתר, בין אם זה יהיה דרך חיפוש אורגני בגוגל ובינג לבין אם זה יהיה דרך רשתות חברתיות ובין אם זה יהיה בכלל דרך קידום ממומן בו אתם משלמים על כל קליק, כדי לגרום לאתר שלכם להיות בעל ערך פוטנציאלי גבוה יותר לתנועה עליכם לדעת אילו מילים בדיוק מחפשים הגולשים וכמה חיפושים יש על כל מילה ומילה בממוצע לחודש, לאחר שתדעו נתונים אלו יהיה לכם קל יותר להתמקד בכתיבת התכנים שלכם לאתר על מילים אלו וכמובן גם למקם את הביטויים המרכזיים במקומות הכי בולטים באתר כדי שמנועי החיפוש יבינו כי אתר זה ממוקד על הביטויים האלו!

חקר מילות מפתח הוא למעשה מחקר שמבצע עבורכם בעל מקצוע בכלי מיוחד של גוגל שמעניק לכל מילה וביטוי את ערך החיפושים החודשי שלו, במהלך המחקר יודע בעל המקצוע כיצד בדיוק להגיע לביטויי זנב הכי שוליים, כאלו שלא מוצגים בכל חקר פשוט אבל התנועה מהם יכולה להיות מאד מאד ממוקדת ואיכותית ללקוח.