אחסון אתרים הוא שירות אותו תצטרכו לרכוש באופן שנתי, האחסון מספק למעשה לאתר הוורדפרס שלכם מעין בית בו יהיה ניתן לאחסן את הקבצים ולמשוך את המידע, אתרי וורדפרס צריכים ששרת האחסון שלהם יהיה לינוקס בכדי שיוכלו לפעול עליו.

לאחסון של האתר שלכם קיימת חשיבות רבה מכיוון והוא יכול להשפיע באופן די מהותי על האתר ואנחנו נסביר בדיוק מהן ההשפעות.

רכשו את אחת מחבילות האחסון שלנו וקבלו שרת לינוקס מאובטח, מהיר ועם שירות לקוחות זמין וטוב 24 שעות ביממה. להזמנה לחצו כאן!

מהירות זמני הטעינה של אתר הוורדפרס שלכם

מהירות זמני הטעינה של האתר שלכם עלולה להשפיע באופן ישיר על הדירוג שלו במנועי החיפוש וזאת מכיוון כי ככל שמהירות הטעינה מהירה יותר גוגל סבורים כי חווית הגולש טובה יותר ולכן הם מעניקים נקודות זכות לאתרים עם זמנים טובים.

שרתים הם חלק בלתי נפרד מזמני הטעינה של אתרים ובחלק מהמקרים הבעיה היא לא באתר הוורדפרס אלא בשרת עצמו, חשוב מאוד לרכוש חבילת אחסון שהאתרים עליה נטענים באופן מהיר וטוב, זה יהיה מעין אסמכתא שהשרת מעניק את השירות הנדרש.

אנחנו בפוקס סייט נאחסן את האתר שלכם על שרת חזק ומהיר עליו האתר שלכם יטען במהירות מרבית ( כמובן במידה והאתר בנוי נכון ) וטובה.

"אורחים לא רצויים" על השרת

גוגל "מסמנת" בעין לא יפה שרתים שמאחסנים "אורחים לא רצויים" אותם אורחים הם כמובן אתרים בנושאים לא שגרתיים כגון: פורנוגרפיה, הורדות לא חוקיות ושאר נושאים אפורים כדוגמא.

במידה והשרת מאחסן גם אתרים שכאלו עלולה להיות לכך השלכה על הדירוגים שלכם במנועי החיפוש, הקפידו לעשות Reverse IP על השרת בכדי לדעת אלו אתרים יושבים עליו עוד בטרם אתם רוכשים חבילת אחסון.

שרת האחסון שאנו מציעים ללקוחותינו איננו מסכים לאחסן אתרים מהתחומים האפורים שגוגל "מסמן" בכדי לשמור על רמת השרת גבוה ואיכותית.

אבטחה כנגד מתקפות מכוונות

כישראלים אנחנו נתונים להתקפות סייבר קשות ומרובות של אקרים מכל רחבי העולם, עניין האבטחה צריך להיות אחד מהנקודות המרכזיות עליהן אתם מקבלים החלטה לבחור בשרת אחסון כזה או אחר.

שירות אחסון אתרי הוורדפרס שלנו בפוקס סייט כולל אבטחה קפדנית העושה שימוש נרחב בטכנולוגיה חדשנית למניעה של פרצות אבטחה בשרת.

שירות לקוחות זמין, מהיר ומקצועי

שירות לקוחות מהיר, זמין ומקצועי הוא עניין חשוב כאשר מדובר על שרת אחסון מכיוון כי חס וחלילה האתר שלכם נפל וגולשים לא יכולים להגיע אליו אתם תרצו שתהיה לכם את היכולת להתקשר בכל שעה לשירות הלקוחות ולקבל מענה מהיר ומקצועי שיחזיר את האתר שלכם בהקדם האפשרי לאוויר, מה עוד שבשרתים הנחשבים והטובים דואגים לבצע עבורכם גיבוי על בסיס דו יומי כך שהשחזור של האתר יכול להתבצע במהירות וללא כל עיקובים מעצבנים.

אחסון אתרי הוורדפרס שאנו מציעים ללקוחותינו מעניק שירות זמין של 24/7 ובעת שעת חירום גם מענה מקצועי בשעות ובימים לא שגרתיים על מנת להחזיר את אתרכם למצב תקין.