201421.12

פתיחת קטגוריה חדשה בוורדפרס

פתיחת קטגוריה חדשה בוורדפרס הוא עניין פשוט ומהיר, הקטגוריות משמשות כבסיס אם לפוסטים בנושאים שונים, התפקיד של הקטגוריה הוא בעצם לעשות סדר ולהכיל בתוכה רק נושאים רלוונטיים.

הליך פתיחת עמוד קטגוריה בוורדפרס

  • מתחברים לממשק הניהול של אתר הוורדפרס שלכם.קטגוריות
  • עומדים על כפתור הפוסטים ובוחרים מהתפריט שנפתח קטגוריות.


  • כעת הגעתם לעמוד הראשי של קטגוריות בו אתם יכולים לצפות בכל הקטגוריות שנמצאות באתר, לערוך אותן וגם לפתוח קטגוריה חדשה. בכדי לפתוח קטגוריה חדשה עמדו על אזור השם בחלק השמאלי של העמוד תחת הכותרת קטגוריה חדשה והכניסו את שם הקטגוריה שאתם רוצים.
  • בחלק התחתון קיימות עוד שני אופציות שהן: מזהה לכתובת והורה, בראשון ( מזהה לכתובת ) אין לכם כל סיבה לגעת עם בשלב ההגדרות הראשוני של אתר הוורדפרס שלכם הגדרתם את שורת הכתובת למזהה הפוסט, בחלק השני של ההורה אתם צריכים להחליט האם הקטגוריה הזו היא קטגוריה ראשית או קטגוריית משנה של נושא אחר, במידה והיא קטגוריה ראשית השאירו את החלק הזה בדיוק כמו שהוא עכשיו אך במידה ואתם רוצים שזאת תהיה קטגוריית משנה של קטגוריה אחרת פשוט בחרו את אותה קטגוריה מהרשימה.
  • כעת הכניסו את הטקסט בו אתם מעוניינים שיופיע בעמוד הקטגוריה עצמה ( שימו לב שחלק מהערכות אינן מאפשרות לטקסט להופיע ) ולסיום לחצו על כפתור קטגוריה חדשה.
  • כעת הקטגוריה שלכם כבר קיימת, אך עדיין יש לעדכן עוד כמה דברים קטנטנים כמו כותרת הדף, תיאור הדף והמיקום שלו באחד מהתפריטים שבאתר ובשביל זה עליכם לערוך את הקטגוריה עצמה לאחר שהיא נפתחה, לשם כך עמדו על שם הקטגוריה בתפריט הצדדי שמציג את כל הקטגוריות באתר ובחרו באפשרות עריכה.
  • כעת אתם נמצאים בעמוד העריכה ובמידה וכבר התקנתם את תוסף היוסט כמו שהמלצנו בכמה מהשלבים הקודמים אז הרי שבתחתית העמוד מופיעים לכם שני אזורים המיועדים לערכית הכותרת של העמוד והתיאור שלו, עמדו על כל אחד מהחלקים האלו וכתבו כותרת ותיאור לקטגוריה.
  • בכדי למקם את הקטגוריה באחד מהתפריטים של האתר גשו לעורך התפריטים של וורדפרס תחת עיצוב, כשאתם כבר נמצאים בעורך התפריטים בחרו את התפריט הרצוי משורת הבחירה למעלה ולחצו על כפתור בחירה, כעת התפריט הרצוי יוצג למטה עם כל העמודים שכבר נמצאים בו, מצד ימים של המסך תמצאו תיבה שמכילה כמה אפשרויות בניהן בחרו את האפשרות קטגוריות, לאחר שבחרתם באפשרות זו כל הקטגוריות הקיימות באתר יופיעו לפניכם סמנו את זו שאתם רוצים להוסיף לתפריט ולחצו על כפתור הוסף לתפריט, לאחר שעשיתם את פעולה זו הקטגוריה הצטרפה לתחתית של רשימת העמודים בתפריט ועכשיו על ידי גרירה שלה עם העכבר אתם יכולים למקם אותה איפה שתרצו.