201420.12

פתיחת פוסט חדש באתר הוורדפרס שלכם

ובכן אחרי שכבר הדרכנו אתכם איך לפתוח עמוד קטגוריה עכשיו נשאר ללמד אתכם כיצד פותחים פוסט חדש ומשייכים אותו לאותה קטגוריה שפתחתם קודם לכן, הבסיס זהה לפתיחת עמוד עם שינויים קלים עליהם תוכלו לקרוא בהמשך.

פתיחה של פוסט חדש באתר וורדפרס

  1. עמדו על פתור החדש בתפריט העליון ולחצו על האפשרות של פוסט שתפתח לכם מתחת לכפתור. ( אפשר גם ללכת בתפריט הצדדי לפוסטים ולחדש תחתיו ) עכשיו אתם נמצאים בעורך.
  2. העניקו לפוסט את שמו וזכרו כי השם גם יופיע בכתובת האתר ( אפשר לשנות את זה, מיד נסביר כיצד ) אם ביצעתם את ההמלצות שלנו בשלב ההגדרות המוקדמות.
  3. כעת יש לכם כותרת וכתובת עמוד זהים, במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת העמוד עוד בשלבים האלו לפני שפרסמתם את הפוסט ומנועי החיפוש כבר הספיקו להכיר את הכתובת, אז כל שעליכם לעשות הוא לעמוד כפתור העריכה שנמצא בסמוך לכתובת ולשנות אותה בקלות, רק זכרו שבין מילה למילה צריך להיות מקף.
  4. בצדו השמאלי של העמוד תהיה תיבה קטנה בה מופיעות כל הקטגוריות שפתחתם עד כה, בחרו בקטגוריה שאתם מעוניינים שהפוסט יופיע תחתיה. במידה ולא תבחרו קטגוריה הפוסט יצטרף באופן אוטומטי לקטגוריה כללי.
  5. הכניסו את התוכן שלכם בין אם זה בהעתקה שלו ממסמך וורד והדבקה בעורך לבין כתיבה שלו, השתמשו בכל הפונקציות שהעורך מעניק לכם בתפריט העליון שלו כגון: הכנסת קישורים, סימון כותרות, הדגשה של הטקסט, הכנסה של בולטים או מספרים, הוספת תמונה וכ"ו…
  6. עריכת כותרת ותיאור הפוסט מתבצעים בתחתית העורך וזאת במידה והורדתם את תוסף היוסט כמו שהמלצנו לכם עוד בשלב ההגדרות של האתר.
  7. הוספת תמונה לאזור התמונה הראשית שנמצאת בצדו השמאלי של העמוד בתחתית, תמונה זו עשויה להיות מוצגת בקטגוריה או בכל מקום אחר שמציף פוסטים אחרונים באתר לכן חשוב לבחור תמונה שבאמת מאפיינת את הפוסט.
  8. פרסמו את הפוסט שכתבתם עד כה על ידי לחיצה על כפתור "לפרסם" שנמצא בצדו השמאלי העליון של האתר.