201811.10

למה וורדפרס היא הפלטפורמה הטובה ביותר לקידום

מזל טוב, החלטתם לפתוח אתר אינטרנט משלכם, אך היום הרשת מלאה באתרים ואיך תצליחו לוודא שאתם ממקסמים את מירב הגולשים להיכנס דווקא לאתר שלכם, כיום בעידן האינטרנט אתה יכול לקבל נתונים על מי ביקר באתר שלך כמה ביקרו, כמה הקליקו וכו'. ההבדל בין ביקור להקלקה הוא שביקור זה שמישהו נכנס לאתר גלל למטה עבר על כולו קרא ויצא, הקלקה זוהי כבר הנעה לפעולה מסוימת וזה כבר משהו שקצת יותר קשה לגרום לאנשים לעשות.

מה לעשות כדי למשוך תנועה?

כדאי לדאוג שהאתר שלכם יקודם היטב במנועי החיפוש האינטרנטיים השונים, זאת תוכלו ללמוד בעזרת קורס קידום אתרים אבל גם אנחנו ניתן לכם כמה טיפים. אז ראשית למה וורד פרס? וורד פרס היא פלטפורמה בעלת ממשק פשוט יחסית שאפילו טכנו פובים יכולים להתחבר אליו בקלות. ניתן בוורד פרס לכתוב אתרי מכירות, אתרי תדמית וגם אתרים שלקטלוג או של בלוגים. בניית אתר תדמית בוורדפרס היא דבר משתלם וכדאי מאוד כי קל לאחסן באתרים אלו תכנים רבים כולל תמונות וסרטונים. ויראלי ברשת זה מדבק, אך שלא כמו בהחיים האמיתיים שם אנו נזהרים במהלך כל היום לא להידבק במחלות או וירוסים, באינטרנט הויראליות היא שונה. נכון שגם כאן כדאי להיזהר ולא כל הודעה או סרטון הקופצים  בקישור יהיו בהכרח תוכן ידידותי, אך בשנים האחרונות גדלה התופעה הזו וקיבלה שם: "תופעת רשת". תופעת רשת היא שם שניתן לכל סרטון או תמונה שסחפו את הרשת וגרמו להרבה תגובות שיתופים וקישורים וזה מה שנקרא ויראלי טוב. בכל קורס שיווק באינטרנט ינסו ללמד אתכם ליצור תוכן שכזה כי תוכן טוב מביא "טראפיק", מונח שהושאל מחיי היום יום שלנו, מהכבישים כי טראפיק כאמור זו תנועת כלי רכב.

אז למה וורדפרס?

בניית אתר וורדפרס תשתלם במיוחד למי שרוצה לקדם את העסק שלנו באופן אורגני בגוגל. הקידום
של אתרי וורדפרס בגוגל באופן אורגני הוא נוח מאוד בגלל מספר סיבות שונות:
מהירות הטעינה של האתרים גבוה ומהירה מאוד, ניתן לאחסן באתרים תמונות ותכנים רבים מבלי שהאתר יהיה מאוד כבד, ניתן לעשות שימוש בתוספים שונים על מנת לקדם את האתר בגוגל, ממשק הניהול של האתר נוח מאוד – דבר שמקל את הקידום, כמעט בכל אתר וורדפרס יש מקום לאחסן תכנים רבים בצורת בלוג באופן שנטען מהר, אתרי וורדפרס הם לרוב אתרים שחווית הגלישה בהם מאוד נוחה דבר אשר מוביל לתנועה ערה יותר למשך זמן רב יותר באתר. כמו כן כבר הזכרנו קודם, טראפיק באתר זה כסף מכיוון שאם מפרסמים יחליטו לפרסם אצלנו באתר זה יתן לנו חיווי על הרבה אנשים שנחשפו למודעה שלהם ואז יווצר מה שנקרא WIN-WIN SITUATION, מצב בו כל הצדדים מרוויחים.