201419.12

הוספה של פלאגינים לאתר וורדפרס

פלאגינים ( או תוספים בשמם העברי ) הם חלק די משמעותי מההצלחה המסחררת של מערכת הוורדפרס , הם מסוגלים להכניס לאתר פיצ'רים ופונקציונאליות בקליק אחד ובלי כל הצורך בהעסקת מתכנת שיגבה מכם מאות אם לא אלפי שקלים על הפיתוח. בעמוד זה תמצאו מדריך מקיף כיצד מוסיפים פלאגינים אל תוך אתר הוורדפרס שלכם.

הוספת פלאגין לאתר וורדפרס

  1. היכנסו לממשק הניהול שלכם.
  2. בממשק הניהול גשו לכפתור התוספים ולחצו עליו.
  3. כעת לחצו על כפתור "תוסף חדש" בכדי להגיע לעמוד שמציע תוספים שעוד לא נמצאים במערכת שלכם.
  4. בעמוד העלאת תוסף חדש תמצאו שורת חיפוש בחלקו העליון והימני של המסך, בשורת החיפוש הזו רשמו את שם התוסף או את הפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע עבורכם.
  5. לאחר שרשמתם את שם התוסף או את הפעולה שאתם רוצים שהתוסף יעשה עבורכם תפתח תצוגה מסודרת של פלאגינים עם פירוט על כל אחד ואחד מהם, אתם יכולים להיכנס אל אלו שנראים לכם הכי מעניינים ולצפות בדירוג משתמשים, בעדכון האחרון שנעשה לפלאגין ובכמות ההורדות שגולשים אחרים ביצעו בו. בחרו את הפלאגין שמעניין אתכם ולחצו על התקנה.
  6. לאחר שלב ההתקנה וההפעלה של התוסף חפשו האם יש לו כפתור הגדרות בתפריט הימני של ממשק הניהול ( פעמים רבות כפתור העריכה יופיע תחת כלים או הגדרות ) אם קיים כפתור שכזה כנסו והגדירו את מה שצריך בכדי שהפלאגין יעבוד בהתאמה הכי מלאה לאתר שלכם בין אם זה התאמת צבעים, שפה או כל התאמה אחרת.

כעת הוספתם את הפלאגין שרציתם למערכת הוורדפרס שלכם בקלות וביעילות, במידה ואתם רוצים עזרה בחיפוש של פלאגינים חדשים ואחרים גשו לעמוד https://wordpress.org/plugins/ וצפו בכל הפלאגינים שקיימים עבור מערכת הוורדפרס, במידה ותרצו לסנן על פיח מילות מפתח תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה על ידי שורת החיפוש העליונה, כמו כן אם תשימו לב בעמוד "תוסף חדש" באתר הוורדפרס שלכם קיימים למטה תגים פופולאריים של תוספי וורדפרס, באמצעותם תוכלו להגיע לרשימות של פלאגינים לפי נושא.