201419.12

הגדרת עמוד כדף הבית בוורדפרס

מערכת הוורדפרס מאפשרת לכם לבחור בין עמוד בית שהוא סטטי לבין עמוד בית שמתעדכן בתקצירים של פוסטים אחרונים, במדריך זה נדריך אתכם כיצד ניתן להגדיר עמוד או פוסט ספציפי שיהיה עמוד הבית של אתר הוורדפרס שלכם.

הגדרה של עמוד או פוסט כדף הבית של אתר הוורדפרס שלכם

ובכן הגדרה של עמוד או פוסט כדף הבית של האתר שלכם היא הגדרה פשוטה ומהירה וניתנת לשינוי בכל רגע נתון שתחפצו בו בקלות, כל שעליכם לעשות בכדי להגדיר את פעולה זו:


  • גשו ללשונית ההגדרות בממשק הניהול שלכם ולחצו על "קריאה" המסך שיפתח בפניכם הוא המסך בו נגדיר את הפעולה הרצויה.קריאה



  • במסך זה תמצאו חלק שמתייחס לתצוגה בעמוד הראשי ובו שתי אפשרויות שהן:בחירה של עמוד סטטי פוסטים אחרונים ועמוד סטטי, אתם צריכים בשלב זה לסמן את העמוד הסטטי ואז לבחור מתוך האפשרויות שיפתחו בפניכם איזה עמוד או פוסט בדיוק אתם רוצים שיוגדר כדף הבית מהיום והלאה.
  • לאחר שבחרתם מהתפריט את העמוד או הפוסט לדף הבית שלכם לחצו על כפתור "שמור שינויים" שנמצא בתחתית של העמוד וגשו לעמוד הבית בכדי לראות האם ההגדרה שבצעתם התרחשה.

שימו לב!! במידה להדף שבחרתם לא מוצג כדף הבית יכולות להיות שתי סיבות עיקריות לכך כאשר הראשונה היא קאש ששמור במחשב שלכם או דרך האתר, נסו ללחוץ על ctrl ועל f5 יחד, אם עדיין המסך לא הופיע בדקו אם יש לכם פלאגין ששומר קאש אם אכן יש וודאו כי אתם מוחקים אותו ובידקו שוב.

האפשרות השנייה היא שערכת העיצוב שרכשתם או הורדתם מרחבי הרשת לא תומכת באפשרות הזו של וורדפרס אלא מאפשרת להזין את התוכן של עמוד הבית דרך כפתו ההתאמה האישית שלה.