201417.12

איך עושים תיבת צור קשר באתר וורדפרס?

ובכן תיבת צור הקשר היא ברוב האתרים מהות הקיום שלהם מלכתחילה, בעלי האתרים יוצרים מטפחים ומקדמים את האתרים שלהם בכדי בסופו של דבר הם יוכלו להשיג לידים של לקוחות פוטנציאלים מהאתרים, אז איך בדיוק יוצרים תיבת צור קשר ( או עמוד ) באתר וורדפרס? את התשובה לכך תקבלו בעמוד זה.

יצירת תיבת צור קשר באמצעות פלאגין הנקרא contact form 7

ובכן בוורדפרס כמו בוורדפרס שום דבר כמעט לא מסובך בזכות אותם תוספים מופלאים וחינמיים שניתן להוריד ולצרף לאתר שלנו, אחד התוספים הכי שימושיים ויעילים בעולם הוא contact form 7 שמאפשר לכם ליצור כמה טפסי צור קשר שאתם רוצים ולהוסיף אותם כמעט לכל חלק באתר.

  1. את contact form 7 תורידו דרך לשונית התוספים / תוסף חדש.
  2. הזינו בשורת החיפוש את שם הפלאגין באנגלית ולחצו על אנטר.
  3. כעת יוצגו בפניכם כל האפשרויות שקשורות בדרך כזו או אחרת לערך החיפוש שהזנתם שימו לב שאתם בוחרים את הפלאגין הספציפי ( סביר להניח שיהיה ציור של הר געש לידו ).
  4. ואז פשוט לחצו על התקנה.
  5. בשלב הבא מערכת הוורדפרס תשאל אתכם האם להפעיל את התוסף שזה הורדתם, לחצו על הפעל.
  6. שימו לב שכעת בלוח הבקרה התווספה לכם לשונית הנקראת צור קשר, לחצו עליה והגיעו לעמוד בו אתם יכולים לערוך וליצור את טפסי צור הקשר, הפלאגין כבר למעשה יצר עבורכם טופס צור קשר ראשוני אותו אתם יכולים לערוך כראות עיניכם או פשוט ליצור חדש.
  7. לחצו על הטופס שנוצר עבורכם באופן אוטומטי בכדי שנוכל לערוך אותו לצרכים שלנו.
  8. עכשיו אתם למעשה נמצאים בעמוד העריכה של טופס צור הקשר, כאן אתם יכולים לקבוע אילו שדות יהיו בטופס ( טלפון, שדה טקסט, אימייל, שם וכ"ו…) על ידי בחירת תגים מרשימת התגים הקיימות, כמו כן אתם יכולים גם להחליט לאיזה מייל יפנה טופס צור הקשר את הלידים המתקבלים מהאתר. כעת נעבור אתכם בקצרה על ההגדרות שצריכות לעניין אתכם ביצירת טופס צור הקשר והם:
  • בצדו השמאלי והעליון של מסך העריכה נמצאים השדות שיופיעו בטופס הטקסט, שימו לב כי בצורה המקורית הטופס מגיע עם שדות שהן: שם מלא, נושא ההודעה, אימייל וההודעה שלך, אלו שמסומנים עם כוכבית קטנה הם שדות שהמילוי שלהם הוא חובה ,רוצים לערוך ולשנות? אין בעיה…
  • שימו לב שבצד ימין של המסך מופיע כפתור קטן עליו רשום צור תגית, חפשו איזה תגית אתם מעוניינים להוסיף, לדוגמא מספר טלפון ואז לחצו עליה.
  • לאחר שלחצתם על תגית זו תיפתח לכם תיבה בה אתם יכולים לערוך את פרטי התגית, קבעו האם אתם רוצים ששדה זה יהיה חובה או לא על ידי סימון של וי בריבוע הבחירה שלמעלה.
  • לאחר שבחרתם אם שדה זה הוא חובה או לא העתיקו את הקוד שניתן לכם בשורה האחת לפני האחרונה.
  • כעת שיתלו קוד זה בצדו השמאלי והעליון של העמוד יחד עם הכיתוב שאתם רוצים לידו בצורה הבאה:

<br /> טלפון: <p>

</p>[tel* tel-231]

  • כעת יש לכם שדה נוסף שמוגדר בטופס צור הקשר שלכם אך עליכם עדיין לערוך את הגדרות המייל, בתיבה של תג הטלפון שממנה לקחת את הקוד לטופס ישנו קוד נוסף בשורה התחתונה ביותר והוא: [tel-462] עליכם להעתיק קוד זה ולשתול אותו בחלק התחתון של העמוד בתיבת "תוכן ההודעה" רשמו את הטקסט שאתם רוצים לפני לדוגמא: טלפון: [tel-462]
  • הכניסו את המייל אליו אתם רוצים שיגיעו הלידים מהאתר
  1. עכשיו כל שנשאר לכם לעשות הוא לשמור את ההגדרות שעשיתם על ידי לחיצה על כפתור השמירה שנמצא למעלה.

כעת העתיקו את הקוד שנמצא למעלה ושתלו אותו באיזה מיקום בו אתם רוצים את הטופס, אתם יכולים לעשות זאת בעמוד צור קשר חדש שתפתחו או בווידג'ט באזור כלשהו באתר שיופיע בכל עמוד ועמוד.