201923.09

פלאגין מומלץ לאתר דרופ שיפינג

בשנים האחרונות התפתח תחום הדרופ שיפינג בצורה אסטרונומית, הסיבה לצמיחה הפתאומית לתחום נעוצה בפיתוח פלאגינים מיוחדים המייעלים ומאפשרים לשלוט בכל עניין הדרופ שיפינג בצורה די אפקטיבית ואוטומטית, לדגומא: הפלאגין מאפשר העלאה אוטומטית של מספר גדול של מוצרים מאתרים כמו אלי אקספרס ואמזון לפי סינון קטגוריה ודירוג גולשים, כמו כן הוא מאפשר לקבוע באופן רוחבי את אחוזי הרווח שאתם מעוניינים לעשות על המוצר ככה שהוא באופן אוטומטי לוקח את המחיר של המוצר + מחיר השילוח ומוסיף את אחוז הרווח שבו אתם מעוניינים.

בעת רכישה הפלאגין פונה לאלי אקספרס או אמזון, מתחבר עם הפרטים שלכם, מזין את הכתובת של הלקוח ורוכש בשמנו את המוצר, בנוסף הוא שולח למוכר הודעה כי מדובר על דרופ שיפינג ככה שלא ישלח קבלה או פרטי התקשרות.

הפלאגינים המומלצים לפי פלטפורמה

  • פלאגין דרופ שיפינג מומלץ לאלי אקספרס – עבור אלי אקספרס הפלאגין המומלץ ביותר הוא Ali Dropshipהמחיר שלו עבור הפלאגין בלבד (יש אפשרות להזמין חנות מוכנה כבר) עומד על 89$ חד פעמי. באתר תמצאו מדריכים וטיפים לתפעול הפלאגין ובעל דרופ שיפינג בכלל. אתר-  https://alidropship.com/
  • פלאגין דרופ שיפינג מומלץ לאמזון – עבור אמזון הפלאגין המומלץ ביותר הוא wzone-plugin, יש לו 3 מסלולי תשלום,הראשון חינם והוא מוגבל באפשרויות שלו ולא ניתנת תמיכה, רישיון רגיל ב 49$ חד פעמי ורישיון מורחב ב 405$ ההבדל ביניהם שהרישיון של ה 49$ הוא לשימוש עצמי בלבד בעוד המורחב ניתן להעברה במידה ותרצו למכור את האתר.