201923.09

פלאגין טוב לשיפור זמני טעינה

בשנים האחרונות גוגל שם יותר ויותר דגש על חשיבות המהירות של האתר, בגוגל רוצים שהאתרים שהם מדרגים במנוע החיפוש יכילו בין יתר הפרמטרים זמן תגובה מהיר ויספקו לגולשים חווית גלישה טובה כזו שלא תגרום לגולש להתעצבן למה בכלל גוגל הביא אותו לאתר שלא זז.

בעקבות כך פותחו הרבה כלי מדידה המנטרים את תהליכי הטעינה באתר, את משקלי התמונות, הקבצים והCSS, האם נשמר קאש של הדפדפן והאם האתר משתמש ב . GZIP

משתמשי הוורדפרס כבר שנים נעזרים בפלאגינים שונים בכדי לייעל ולשפר את זמני הטעינה של אתריהם, ברוב המקרים שימוש בפלאגינים נעשה כחוסר ידע בשפת תכנות php שכן עדיף תמיד לכתוב קוד מאשר להוסיף פלאגין שעלול לגרום לבעיות בזמן עדכונים, חוסר עדכונים או התנגשות בין פלאגינים.

רשימת פלאגינים טובים לשיפור זמני טעינה של אתרי וורדפרס

  • WP Super Cache – פלאגין זה ייצר עבורכם דף HTML סטאטי אשר יוגש ל99% מהגולשים באתרכם, בצורה זו תיחסך טעינת הדף המלאה של הוורדפרס שכבדה בהרבה וזמן הטעינה בהתאם. זהו פלאגין מאד פופולארי עם למעלה מ 2 מיליון הורדות, המפתחים דואגים תמיד להישאר מעודכנים לגרסאות האחרונות של וורדפרס.
  • w3 total cache – מדובר על פלאגין עם המון אפשרויות כגון: תמיכה ל AMP, מכווץ ושומר בקאש קבצי CSS / HTML, יוצר קאש לדפדפן, יוצר קאש לעמודים ופוסטים ועוד הרבה… הפלאגין פופולארי מאד ויש לו כבר למעלה מ 1 מיליון הורדות, המפתחים דואגים להשאיר אותו תמיד מעודכן לגרסה האחרונה של וורדפרס.
  • Autoptimize – זהו פלאגין יחסית וותיק ומאד מוכר בתחום שיפור זמני הטעינה לוורדפרס, הפלאגין מאפשר שמירת קאש לדפדפן, כיווץ סקריפטים, כיווץ קבצי CSS וקבצי HTML, אופטמיזציה לפונטים של גוגל ועוד… הפלאגין פופולארי מאד ויש לו למעלה מ 1 מיליון הורדות, המפתחים דואגים להשאיר אותו מעודכן לגרסה האחרונה של וורדפרס.