201805.07

למה דווקא וורדפרס?

בין אם אתם נמצאים בתהליך של בניית אתר ובין אם אתם מביעים עניין בתחום האינטרנט, בטח שמעתם את המושג וורדפרס.

וורדפרס היא בעצם מערכת של קוד פתוח  שבתחילת דרכה נבנתה במטרה ליצור בלוגים, אך מאז היא עברה שכלולים ושינויים כאשר גולשים רבים עושים בה שימוש במטרה לבנות אתר תדמיתי.

היום, בעולם שכולו אינטרנט, עולם שבו כמעט כל אחד מחפש שירותים ומוצרים באמצעות גלישה במנוע החיפוש, כמעט כל עסק מחזיק באתר במטרה להציג את עצמו בצורה הטובה ביותר ולשווק את עצמו החוצה.

אז מה היתרונות של שימוש בוורדפרס במטרה לבנות אתר?

  1. המערכת מופצת בחינם – אם תרצו להסתפק בערכה הבסיסית של וורדפרס, תוכלו לבנות לעצמכם אתר בחינם.
  2. קהילה שיוצרת שינוי – המערכת הזו בעצם כוללת סוג של קהילה הכוללת מתכנתים, מעצבים, מתרגמים, כותבי תוכן, מהנדסים ולמעשה כל אחד מהם יוצר מגוון של פיצ’רים, ערכות, תמונות, דפים, תכנים ועוד…
  3. דינמיות – מדובר במערכת קלה וגמישה מאוד. בפועל ניתן לבחור תבנית מבלי שזה ישפיע על התכנים עצמם. יש מבחר עצום של שבלונות עיצוב ולמעשה כל המידע שאנחנו מכניסים פנימה לאתר שלנו נשמר בבסיס הנתונים של האתר בין אם זה סרטוני וידאו, עמודי תוכן בבלוג, קטגוריות, תמונות ועוד.. המערכת עצמה חכמה ויודעת למקם את התוכן במקום המדויק מה שהופך את השהייה באתר עבור הגולש לקלה ונוחה.
  4. תוספים – המערכת מציעה מגוון של תוספים או בשפת האינטרנט Plugins וזה בעצם מאפשר לנו לשדרג את האתר שלנו בין אם זה בכדי לאפשר לגולשים שלנו לקנות את המוצרים שלנו בצורה בטוחה, בין אם זה להעלות פורומים בתוך האתר, להאיץ את הגלישה שלנו ועוד…

לסיכום, אין ספק שהיום וורדפרס נחשבת למערכת התוכן המתקדמת והיעילה ביותר כאשר ככל שהזמן עובר נכנסים אליה עוד שינויים ושיפורים.