202117.08

חווית משתמש בדף נחיתה

עמוד נחיתה שהוא בעל מראה מרשים והוא גם בעל יחס המרה גבוה, הוא עמוד הנחיתה שכל עסק צריך.

כי רק עמוד נחיתה כזה יוביל להצלחתם של קמפיינים בגוגל. אז במקום שתשקיעו במודעות פרסום אשר אותם תפנו לעמוד הראשי של האתר שלכם או לעמודים הפנימיים שלו, כדאי מאוד שתשקלו להקים דף נחיתה שיהיה מותאם גם למכשירים הניידים ושיהיה בנוי להמרה אופטימלית.

דף נחיתה חוויתי למשתמש שעושה את העבודה

כדי שדף הנחיתה יעשה את העבודה כפי שאתם רוצים, חשוב שהוא יהיה כתוב בצורה נכונה ועל פי כללים מסוימים.

לדוגמא כל הנושא של מילות מפתח, אמור להיות מתוכנן היטב, הדף צריך להיות חוויתי ובאופן כללי הוא חייב לעניין את הגולש ולגרום לו להקלקות כדי להוביל לעסקאות שיתבצעו אחר כך בפועל.

דף נחיתה איכותי הוא דף שמסייע למודעת הפרסום להגיע למקומות גבוהים יותר בגוגל תוך שיפור יחסי ההמרה של הקמפיין.

דף נחיתה ייעודי לקמפיין גוגל – מהו?

כאשר אנחנו מדברים על הנושא של בניית דפי נחיתה, אנחנו למעשה מדברים על דף אינטרנטי אליו מגיע הגולש אחרי שהוא מקליק על מודעה כלשהי ממומנת בגוגל. אם זו מודעת טקסט ואם זו מודעת תמונה או אפילו מודעת וידאו ביוטיוב. דף הנחיתה הייעודי אמור להיבנות במיוחד על פי קמפיין הפרסום המיועד מתוך מטרה להמר הקלקות של גולשים לעסקאות שייעשו בפועל.

ברבים מהמקרים מהווה דף הנחיתה חלופה לאתרי אינטרנט כבדים ומיושנים שלא באמת תואמים את המטרות של קמפיין הפרסום בגוגל. דפי הנחיתה הללו גם לא מותאמים לניידים.

אם לדוגמא השקתם מוצר חדש, תוכלו להפנות את מודעת הקמפיין לאתר הראשי שלכם או לחילופין להקים דף נחיתה מיוחד שיתמקד במוצר החדש.

דף נחיתה שמוביל להמרה אופטימלית

דף הנחיתה בשונה מאתרים עסקיים נועד מתוך מטרה אחת. לסיים את תהליך הפרסום בהמרה. דף הנחיתה נבנה למעשה בכדי לגרום לכך שהגולש יבצע פעולה כלשהי כמו התקשרות מיידית או השארת פנייה, הצטרפות לרשימת תפוצה או סתם כך השארת פרטים.

חשוב לשים לב לכך שאם מודעת הקמפיין תפנה את הגולש אל אתר העסק, אתר שמכיל מידע כללי והוא מכוון להמרה, הרי שבתוך האתר הם ילכו לאיבוד ולא יבצעו כל פעולה אשר לשמה בעצם הוקם הקמפיין.

חווית משתמש בדף הנחיתה

גוגל מדרג במקומות גבוהים יותר את המודעות שמפנות לעמודי נחיתה שמציעות חוויות משתמש טובות יותר.

זה כולל דף שנטען מהר, מותאם לנייד ומציע פורמט קליל ונוח לגולש.