201931.07

המדריך המלא איך למצוא ערכת וורדפרס טובה ?

אחד הדברים הכי נחמדים שאפשר לעשות בוורדפרס הוא בעצם שבכל רגע נכון אנחנו יכולים לשנות את המראה העיצובי של האתר שלנו, מבלי לשנות את התוכן. בעיקרון, כדי לעשות את השינוי הזה ובכלל, גם כאשר אנחנו נמצאים בתחילת הדרך, עלינו להבין איך למצוא ערכת וורדפרס טובה או ערכת נושא. בעיקרון, כשאתם נכנסים לוורדפרס אתם תראו ערכות נושא שהם בעצם ברירת מחדש של המערכת. דרך לוח הבקרה אני יכול בעצם לראות איך האתר שלי נראה בפרונט.


על כל ערכה שתלחצו תקבלו מידע מקיף אודות הערכה והמאפיינים שלה. למשל, בחלק מהערכות אפשר לבצע כל מיני התאמות לרקעים או לכותרות, בחלק מהערכות יש סרגלים בצד ימין או שמאל ועוד כל מיני פיצ‘רים. כדי שתוכלו למצוא את ערכת הנושא שמושלמת לצרכים שלכם, אתם חייבים קודם להבין מהם הצרכים שלכם.


מכיון ויש המון סוגים של ערכות נושא, ניתן בעצם לעשות סוג של סינון. כל ערכת נושא מחולקת לנושאים כמו צבעים, בעלי חיים, עיצוב, רפואה ועוד… במידה והאתר שלכם עוסק בתחום ספציפי, כבר תוכלו לעשות סינון משמעותי. ניתן לסנן גם לפי רמת פופולאריות, גרסת וורדפרס, צבע ובחלק מהאתרים גם לפי מחיר. לאחר מכן, תוכלו לעשות הדגמה חיה לכמה ערכות נושא ואז להגיע להחלטה שהכי מתאימה לכם. כדאי לשים לב לתכונות של כל ערכה ולחפש תגובות וגם לפי זה לקבל החלטה.


איך מתקינים את ערכת הנושא?

נכנסים ללוח בקרה, בוחרים את רובריקטת העיצוב ואז על תבניות. ניתן לראות את כל התבניות שמותקנות באתר שלנו. בוחרים תבנית ולחוצים על הפעלה. עוברים אל האתר. הנה. העיצוב החדש של האתר שלנו כבר כאן.