201923.09

המדריך המלא איך לבחור ערכת וורדפרס טובה

אז החלטתם שאת האתר החדש שלכם אתם בונים על בסיס פלטפורמת וורדפרס ומלבישים עליו ערכה מוכנה, אבל איך בוחרים ערכה מתאימה, מה בכלל צריך לבדוק בערכה וכיצד עושים זאת?

בכתבה זו מצאו את המדריך המלא לרכישת ערכת וורדפרס טובה.

איך לבחור ערכת וורדפרס טובה?

כדי שערכת הוורדפרס שלכם תתאים בול לצרכים שלכם, לטכנולוגיה העכשווית, לדרישות מנועי החיפוש והכי חשוב לתפעול פשוט על ידיכם צריך לבדוק כמה דברים בטרם רוכשים אותה.

המדריך עוסק ברכישת ערכת וורדפרס דרך אתר Themeforest.

  • מעודכנת לגרסה האחרונה של וורדפרס וורדפרס היא פלטפורמה שמתעדכנת באופן די תדיר, החשיבות של תאימות בין הגרסה האחרונה של וורדפרס לבין ערכת הוורדפרס חשובה מאד כיוון וחוסר תאימות יכול להוביל לבאגים ואפילו לנפילת האתר, הקפידו לבדוק עדכון אחרון של הערכה לעומת עדכון הוורדפרס.
  • מותאמת לגרסת RTL במידה וזה אתר עברית אם אתם מתכננים לבנות אתר בעברית בדקו לפני האם הערכה מותאמת לעיצוב ימין לשמאל ( RTL ), תוכלו לבדוק את זה או בעמוד הראשי של הערכה תחת מאפיינים או שתשאלו בעמוד התגובות את המתכנתים.
  • זמני טעינה טובים אחד המאפיינים החשובים היום בעולם ה WEB הוא זמן הטעינה של העמוד משני סיבות שהן: זמני טעינה איטיים יכולים לפגוע בדירוג שלכם בגוגל, זמני טעינה נמוכים יכולים לגרום לאחוז נטישה גבוה באתר של גולשים.
  • התאמה גבוה למובייל בדקו היטב את ההתאמה של האתר למובייל על ידי הזנתו של אתר הדמו שמוצג ב Themeforest בכלי לבדיקת התאמה למובייל של גוגל.
  • תגובות גולשים – מדד חשוב מאד הוא תגובות הגולשים בעמוד התגובות של הערכה, לפי התגובות תדעו אם הערכה טובה וצוות התמיכה נותן מענה או שהערכה גרועה והתמיכה גם.