201812.04

בניית אתרי וורדפרס

עסק המבקש לבנות לעצמו אתר פרטי באינטרנט חייב לבנותו בצורה המותאמת ביותר לצרכיו. למעשה, אתר אינטרנט חייב להתעדכן כל העת, להתחדש ולערוך שינויים על פי  הצורך ועוד. בכל אתר יש עמודים שכוללים תכנים, תמונות, גרפיקות וכדומה. יש מצבים בהם רוצים להוסיף  מידע רלוונטי, למחוק אחר, להוסיף תמונות וקטעי וידיאו, לעדכן חדשות וכדומה. כל השינויים הללו אמורים להתבצע בקלות על ידי הבעלים או  מנהליהם. כך, שמערכת ניהול  האתר המבצעת פעולות אלו אמורה לפעול ביעילות וגמישות. המערכת הפופולארית  ביותר העונה על דרישות בסיסיות אלו ואחרות נוספות היא מערכת וורדפרס ורבים בוחרים בה בעת בניית  האתר שלהם. המערכת נותנת פתרונות טובים לשורה של צרכים  הקיימים בתחום ואשר להם נזקק כל בעל אתר ועסק.

היתרונות הרבים שמספקת המערכת

קידום האתר – קידום  האתר הוא, למעשה,  הלב והנשמה של הפרסום באינטרנט. הצורך להיות מקודם לדפים  הראשנים בעמודי גוגל הוא הכרחי וקריטי, והדבר נעשה על ידי מנועי החיפוש של גוגל. התקנה של וורדפרס עם כמה PLUGINS יכולה לסייע מאוד להגיע למנועים מתוך אזור הניהול של המערכת.  השליטה על שמות העמודים, תיאורם, ומילות  המפתח נקבעות במערכת בצורה פשוטה. כך, יתקדם  האתר בצורה מהירה בדירוג של גוגל.

עדכון תוכן שיתבצע בקלות – באמצעות וורדפרס ניתן לעדכן תוכן בקלות. יש אפשרות ליצור דפים חדשים או לערוך קיימים, להוסיף תמונות, קטעי וידיאו וכל  מה שנדרש. כל זאת לאחר הזנת סיסמה. אין צורך בלימוד מורכב מדי וכל אחד יכול להתחיל לבצע את  השינויים לאחר זמן קצר. ניתן לעשות זאת מכל אמצעי דיגיטאלי כולל הטלפון הסלולארי, כך, שנוחות התפעול הופכת לקלה ונגישה הרבה יותר.

הרחבות – ניתן להרחיב את הפונקציונאליות של אתר האינטרנט על ידי הוספת תוספים שונים חינם. ובין  היתר, הרחבות שונות בנושאי סקרים, טפסים לקשר, דירוגים ועוד.

מערכת ניהול תוכן בעברית – הממשק של  מערכת הניהול מופיע בעברית עם כתיבה מימין לשמאל, אבל גם בשפות אחרות עם כתיבה הפוכה כנהוג בהן. יש באינטרנט הסברים ותיעוד מקיף על  המערכת שנועדו להדרכות והסברים. כל אלה יסייעו למתקשים בעבודה על המערכת ובביצוע עדכונים.

תוכנה בקוד פתוח – משמעות הדבר הוא שוורדפרס מאפשרת שימוש בה חינם אין כסף. מעבר לכך, התוכנה הינה פעילה ופופולארית ומשתמשים ומפתחים רבים  משתמשים בה בקביעות. כל העת מתווספים עדכונים ושדרוגים חדשים כמו גם תיקוני אבטחה נדרשים.

וורדפרס, הינה, איפה, כלי עזר חשוב מאוד בניהול האתר. מעבר ליכולת השינוי והשליטה של מנהלי האתרים מאפשרת המערכת עצמאות רבה מבלי להיות תלויים בחברות ניהול וקידום אתרים הנותנות שירותים בתחום. מהירות התגובה חשובה מאוד ומתבצעת בזמן קצר ובלחיצת כפתור אחת. יש לכך משמעות רבה בהתנהלות השוטפת והדבר מספק יתרונות רבים לעומת עסקים מתחרים שפועלים בתחומים זהים. היכולת להקדימם בשלל נושאים תורמת רבות להצלחת העסק.