201418.12

שינוי או איפוס סיסמא לאתר וורדפרס

רבים הם המשתמשים ששכחו את סיסמת הגישה שלהם לממשק הניהול של אתר הוורדפרס או שפשוט רוצים אחת לתקופה לשנות את הסיסמא הישנה, במדריך זה נביא בפניכם את הדרך בה עושים כל אחת מהפעולות האלו בצורה מפורטת ומלווה בתמונות.

איפוס סיסמא לאתר וורדפרס

במידה ושכחתם את הסיסמא לאתר הוורדפרס שלכם אל דאגה… בקלות תוכלו לאפס את הסיסמא שלכם ולהיכנס שוב אל ממשק הניהול בכדי לערוך את האתר. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לתיבת ההתחברות לממשק ( התיבה בה מכניסים את השם משתמש והסיסמא ) על ידי הקלדת כתובת האתר שלכם בתוספת wp-admin לדוגמא: www.mydomain.co.il/wp-admin. בתחתית של תיבה זו תמצאו קישור עם הכיתוב "שחזור סיסמא" עליו, לחצו עליו ותגיעו לתיבה נוספת בה תדרשו להכניס שם משתמש או אימייל שרשום בהגדרות של האתר, לאחר שתבצעו את אחת מהפעולות האלו תקבלו לחשבון האימייל שלכם לינק לעמוד בו תוכלו בקלות לשחזר את הסיסמא שלכם בקלות לסיסמא חדשה.

שינוי סיסמא לאתר וורדפרס

במידה ואתם רוצים לשנות סיסמא באתר הוורדפרס שלכם מטעמי אבטחה או נוחות תוכלו לבצע זאת בקלות וללא כל בעיה על ידי לחיצה על כפתור המשתמשים שנמצא בממשק הניהול שלכם, לאחר מכן בחרו במשתמש לו אתם רוצים לשנות את סיסמת הכניסה ( אם זה רק אתם אז בחרו את שם המשתמש היחידי שנמצא באזור זה ) ולחצו על כפתור העריכה שמופיע עליו, כעת עברתם לעמוד ניהול המשתמש גללו בעזרת העכבר את העמוד עד לתחתית שלו ושם תמצאו שני שדות שהכותרות שלהם הן: סיסמא חדשה / אישור סיסמא חדשה, הכניסו בשדות אלו את הסיסמא החדשה ולסיום לחצו על עדכן פרופיל.